Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '11

 
Kategori
Özel Lezzet Durakları
 

İçimdeki Fast-Food Gurmesi

İçimdeki Fast-Food Gurmesi
 

Hassas Noktalarını Bilir!


“Pardon ranch sos yerine barbekü sos istemiştim bir de Light Kola” 

“Hemen getiriyorum hanımefendi” 

“Bekliyorum” 

Yıllardır bir şekilde aram iyi oldu fast-food ile. Ama ben çılgın gibi yiyen, yiyince de doymayan, doymadıkça XXL şeyler isteyen biri değildim tabii. Etiler’de bir zamanlar çok meşhur olan bir alışveriş merkezinde keşfettim bunu. Sonra malum sarı kırmızı “palyaço” ile tanıştım. Ateş beni çokça çağırmıştır kararsız kaldığım anlarda. Ve bu işi Amerika’da hakkı ile yapıp sonunda Avrupa’da şube açmaya karar verip muadillerine bayağı gözdağı veren ve reklamları ve “Hassas Noktalarını Bilir” sloganıyla olay olan Carl’s Jr.’a Tilkilerim ve İçimdeki Fast-Food Gurmesi ile kapak attık. 

İlk kez 1941’de Amerika’da küçük bir hot-dog arabası ile başlamışlar bu işe. Sonra büyüyüp yayılmışlar ve sonunda Avrupa’daki ilk şubelerini Şişli’deki alışveriş merkezinin 5. katında açtılar. 

Bir kere Türk insanına tamamen ters ve acayip bir uygulamaları var bu restoran zincirinin. Sebil evet evet sebil, sınırsız içecek stantları var. Çeşit de öyle 1-2 taneyle sınırlı değil. Kahveyi bile düşünmüşler bu kategori içinde. 

Hamburgerleri devasa büyüklükte ve bir o kadar lezzetli. Sosları özellikle Ranch Sosu (ki hiç sevmem normalde) çok başarılı. Muadillerinde peçete 3-5 tane ancak verilirken burada her masada peçetelik olması benden artı puan aldı. Temizlik, sıcak servis, güler yüz gibi hizmetin olmazsa olmazlarını da gayet iyi kotarıyorlar. 

Sarı kırmızı “palyaço”nun tatlı ekşi sosunu ve hatta donatını kaldırmasının ardından “ateşin çağırdığı” mekan ise porsiyonda küçülmeye gitmeye başlamışken Carl’s Jr. kesinlikle tercih edilebilir oluyor. Fiyatlara gelince, sınırsız içeceğin büyüsü ve doyuruculukla (menü olarak) 9.75 TL-15 TL arasında değişen oranlar var ve verdiğiniz her kuruşa değiyor. 

Özetle gidin, yiyin, komaya girin ve doyun… Pişman olmayacaksınız… 

Saygılar efendim… 

Detaylı bilgi için http://www.carlsjr.com 

 
Toplam blog
: 58
: 883
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Tuti mucize-i guyem ne desem laf değil, çerh ile söyleşemem ayinesi saf değil! Ne acayip... ..