Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

İçimdeki yabancı

İçimdeki yabancı
 

İnsanın kendine yabancılaşması nedir bilir misiniz? Bir gün gelip, tanıdığınız alıştığınız bedenin içersinde farklı bir ruhun, gün be gün geliştiğini fark ettiniz mi hiç? Ellerinizin yabancılaşmasına, aynaya bakan gözlerin artık kendini tanımadığına, her gün aynı yönlere giden ayakların adımları nereye atacağını şaşırmasına şahit oldunuz mu? Siz hiç kendinize yabancı oldunuz mu? Ben oldum. Bir gün gözlerimi hastanede açtım ve ruhum, bedenimi çoktan terk etmişti. İçimde nükseden yabancı bir ruhun sahibi olmuştum. Nasıl olur demeyin! Oldu işte. Bu eller benim mi? Ya bu ayaklar? Öyleyse bildiğim tanıdığım yerlere neden gitmiyorlar? Ben turuncu sevmezdim eskiden, güçlü de değildim hiç o kadar, peki neden ağlayamıyorum artık? Oysa ağlaktır gözlerim benim, bir yağmur bulutu kadar. İçimdeki yabancı mı sebep bunlara? Kimsin sen ey yabancı? Yâda kimim artık ben? Neden kalbim eskisi kadar aşkla çarpmıyor? Çok mu hissiz yoksa çok mu nötrleşti kalbim? Ey yabancı ! Ne zaman karar verdin benim ruhumu çalmaya? Ben bir yabancıyım şimdi kendime adeta. Bir kaza mı sebep oldu yabancılaşmaya? Tanımıyorum artık ne kendimi, ne de aynada bana bakan gözlerimi. Gidiyorum bende, bıraktım artık bilmediğim yabancı ruhumun izine kendimi.
 
Toplam blog
: 24
: 791
Kayıt tarihi
: 23.10.09
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Bilgisayar Eğitimi veren bir firmada satış ve organizasyon görevi yapıyoru..