Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

26 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

İçimdeki yaşadıklarım ve sevdam

Bulutların üstünde yağmur olsam,
Yine gözlerine saklanırdım...
Ne zaman seni düşünüp yoğunlaşsam,
Gözlerimde sel olup bir bir akıtırdım...
Sendin benim yüreğimi parçalayan kadın,
Terkedilmişliğe mahkum ettin beni,
İçimdeki sevdamı, ele güne maskara ettin...
Yaşadığım gençliğimi ve ömrümü,
Hiç yaşamadığım duygularımı,
Beni sevdiğini sanarak heba ettim...
Seni mutlu etmek için,
Yüzün gülsün diye çırpınmaktan,
Yokluğumu varlığıma sayarak,
Söylediğim ufak yalanlardan,
Sıkıntıları, senden uzak içime ataraktan,
Yaşadım senle gençliğimi ve ömrümü...
Senden ayrılırken hüzünlendiğimi,
Ömrümden bir yıldız daha kaydığını,
Sensiz geçecek bir ömürde,
Yaşlandığımı hissettim,
Sana olan sevgimi heba ettin...
Kaderimin kurbanı oldum yıllardır,
Çekmediğim ızdarabı senle çektim,
Fakat sen mutluydun ya....
Ne önemi var gerisinin.
Ya da ben öyle sandeyiyordum....
Yıllardır tek bir hatam var,
Sana karşı zaafım,
Seni dinlememek,
Söylediklerini biliyormuşum gibi,
Kulak ardı etmek....
Fakat sanki seni dinlersem,
Söylediğin her ayrılık kelimesi,
Haykırdığın anlamsız ama isyankar haykırışın,
O zamanlar olacakmış gibi hep kaçtım senden...
Gerçekten senden uzak, hasret ve özlemle,
Ayrılığı tadana kadar,
Tek suçum seni ölesiye,
İçimde sıcaklığınla,
Sana vereceğim ömrümün yettiğince,
Sadece evet, sadece seni sevmek...
Hayatımın cilvesinde içimi karartan dostlarım,
yapmadığım suçlardan yapmışım gibi,
Çektiğim ve çekeceğim ızdıraplardan,
Alın yazımın bana oydadığı oyunlardan,
kurtulmak için sonsuz çırpınışlarım.....
Biliyormusun yüzüm hiç gülmedi aslında,
Ailemle yaşadıklarım,
Ailenle yaşadıklarım,
Uzakmışsın gibi senle yaşadıklarım,
Sen yanımda olsan bile,
Seni sevmememe rağmen kabüllenmem,
Taaki ay parçası kızım doğana kadar,
Senin bana ait olduğunu hissedene kadar....
O zaman sevdim seni gerçek anlamda,
Yaşattım seni yüreğimde ve duygularımda,
sendin artık yaşanacak ömrüm,
Sendin artık benim geleceğim...
Sen mutlu oldukça,
Huzura eriyordum sevgiyle,
İçimden gelen bir gülümseme ile,
Sadece seni seyrediyordum...
İki dudağının arasından çıkacak,
Bir kelime, bir söz,
Nazarımda bir emir telafuz ediyordu sanki...
Fakat ne kadar yanılmışım,
Bu kadar sevmemeliydim seni,
İçimde seni hapsetmemeliydim,
Biraz olsun seni benden uzak tutup,
Seni bana özlem ve hasret duygularıyla,
Bana karşı mahkum etmeliydim....
Fakat yapamadım.
Seni okadar çok sevdim ki,
Seni kaybedecek değerlerimle,
Yaşanmış onur ve gururumla,
İçimde ki sana olan saplantılı kişiliğimle,
Tek sana adadığım yüreğimle,
Çok sevdim seni çok...
Bir daha sana rastlar ve seni tanırsam,
Bir daha yeniden baştan başlıyormuşcasına,
Senden hep kaçacağım,
Seni bir daha hiç sevmiyeceğim...
Çünkü o kadar salak bir adamım ki,
Seni aynı hislerle sever,
Yine seni kaybederim,
Seni tanığıma ve seni sevdiğime,
Pişman değilim..
Seni senden daha fazla sevdiğim için,
Pişmanım..
Seni özlüyorum her geçen gün,
Hasretin içimi yakıyor,
Ömrüm azaldıkça,
Senden kalanlarla avunuyorum...
Seni hala eskisi gibi,
Her ne yaşanmış ve yaşanacaksa da,
Seni hala seviyorum...

Ayhan İÇÖZ
26.02.2012 saat :13,38

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..