Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İçimden geldi...

İçimden geldi...
 

zaman geçiyor durduğumuz yerde..


Karar verdim... 

Kurtulmak istiyorum sırtımdaki yüklerden... Ben itmeyince dönmüyor dünya ! Çok bitkinim düşüncelerden, düşüncelilikten. Silkelenmek istiyorum. Silkelenip kendime dönmek. Sadece kendime bakmak, kendimi düşünmek. Kimse için değil kendim için birşeyler yapmak... 

Gerekiyorsa HAYIR demek istiyorum herşeye, herkese. Kimseye açıklamada bulunmaksızın... Kimse irdelemesin istiyorum artık ne sorularımı ne de cevaplarımı. Kimse yormasın beni yorumlarıyla, sokmaya çalıştığı kalıplarıyla... Kimse öyle olduğum için sömürmesin beni, faydalanmasın düşünceli davranışlarımdan. 

Kimse sorumlu kılmasın artık ne beni ne de kimseyi, kendi davranışlarından. Yargılamasın etrafındakileri kendi doğruları en doğruymuşçasına. Ne ben düşmek istiyorum artık başkalarının ağzına ne de başkaları düşsün. Kimsenin cümlesine özne olmak istemiyorum... 

Elimden gelen iyi şeylerin kıymeti bilinsin istiyorum. Üstüme yapışıp sürekli talep edilsin değil. Önemsensin istiyorum isteklerim ve herkesin ki kadar saygı görsün. Senin için özgürlük olan benim için de olsun, benim de senin ne kadar hakkın varsa o kadar hakkım olsun. İyisiyle kötüsüyle. Sevmek hakkımsa, üzmek de hakkım olsun, aynı senin gibi... Umursamamak benim de hakkım olsun. Dönüp arkamı gitmek de... Bana her sırtını dayadığında, buna göğüs gereceğim misyonunu sen yükledin bana, benim de katkım oldu buna biliyorum. Ama vazgeçmek de hakkım olsun. Dönüp gitme hakkım da olsun artık.. 

Birileri de benim için birşeyler yapsın. Açayım kalbimi sonuna kadar ve içeri alayım iyilikleri, sonra karşılığını vereyim ama karşılıksız kalmasın ne o taraf, ne de bu... Bir de yalan olmasın ne onda ne de bunda. Katışıksız olsun duygular. O zaman söze dökülsün. Sadece safsa sese gelsin, dillendirilsin. Kötü niyetten uzak... Herkes anlasın iyi niyetin anahtarı her kapıyı açacak... 

Yürüyorum yavaş yavaş, küçük adımlarla. Bırakıyorum teker teker yüklerimi. Yılların sırtıma yapıştırdığı irili ufaklı hörgüçlerimi atıyorum yolda. Gidiyorum ileri doğru arkama bakmadan. Kimseyi ağlatmıyorum ama kimse de beni ağlatamaz artık. Kimseyi uçuruma itmiyorum ama uçurum kenarında korkuluk olarak duramam artık. Düşeni tutamam.. Kimseden gitmiyorum yanlış anlaşılmasın. Ama sadece kendime yürüyorum artık... 

Karar verdim... 

 
Toplam blog
: 19
: 1679
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

Kendi kendine şarkı söylemeyi, yazı yazmayı, hediye almayı (hatta yapmayı), fotoğraf çekmeyi, her..