Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

İçimden gelenler

İçimden gelenler
 

Güller ve Gelincikler


Sevdiğimi gül bahçesi gibi görmek isterdim, baktıkça renk renk coşsun;                                                                                       

Coştukça tomur tomur çoğalsın.
Çoğalsın ki uzun yıllar gönlümü süslesin.


Lakin; rengine, güzelliğine aldandım, kendimi gelincik tarlasında buldum;
Güzel olmaya güzel,
Narin mi narin                                                                                                                                                 Acı olan; ömrü o kadar kısa ki
Nasıl yürek sızlamasın.


Birol Yiğit / 17 Eyl 2011  ////

 
Toplam blog
: 19
: 425
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Antalya doğumluyum. İlköğretim ve lise tahsilimi bu cennet şehirde okudum çeşitli meslek dalların..