Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

İçimdi Sıkılan...

İçimdi Sıkılan...
 

Sadece içimi dökmek istiyorum.
Yazdıklarımla kusmak.
Havanın güzel olması umrumda değil.
Mutlu olması umrumda değil.
Alışmak zorunda olmak umrumda değil.
Düşünmemek elimde değil...
Kendime sorduğm sorular cevapsız kaldı
Hepsi bi başlık altında toplanmış oldu 'cevapsız sorular'
Sıkılıyorum burda, içim sıkılan..
Düşüncelerimi serbest bırakamıyorum.
Yapamıyorum.
Elimde değil.
Başaramıyorum.
Daha ne söylesem bilmiyorum.
Ne bildiğimi bilmiyorum, ne bilmedğimi bilmiyorum.

Saçma insanlar, saçma muhabbetler, saçma bi yaşam
Muhteşem 3'lü.
Reklam vermek istiyorum en saçmalarından
Hoşş.. televizyondakilerden daha saçmasını nasıl yapabilirim ki?
Gitmek istiyorum.
Yargılanmamak istiyorum.
Döndüğümde 'nereye gittin' diye sorulmamasını istiyorum

"Aradığın aşklar flimlerde beklediğin adam öykülerde. Unuttun gerçekleri, kandırma kendini"
"Kusursuz aşkın hayaliyle sarıldığın pembe düşlerse tüm beklediklerin, kandırma kendini"
(110-Aramıza Hoşgeldin)

Belki de en iyi açıklamasını yaptılar aşk'ın.
Kusursuz aşk yoktur.
Sıkılıyorum.
İçim sıkılan...

 
Toplam blog
: 14
: 356
Kayıt tarihi
: 19.01.09
 
 

Hayatın bütün zorluklarına krşın hayatın güzel olduğuna inanlardanım.Herşey hayatı sevmekle başlıyor..