Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '10

 
Kategori
Deneme
 

İçimizdeki çukur

İçimizdeki çukur
 

İçimdeki çukur başlangıçta küçücüktü... Zaman zaman içine eğilip baktığım, küçüklüğü ile dalga geçtiğim, ‘’sen mi beni etkileyeceksin’’ dediğim o çukur büyümüş çaktırmadan... Şimdi ben çukur oldum, çukurum ben oldu… İçime düşen her başarısızlık oydu, derinleştirdi onu… Aksine her başarıda genişletti... İçime düşen her sevda dibini indirdi daha aşağılara... içime giren her meltem fırtınaya dönüştü ve genişledi çukurum…

Çukurumun büyüdüğünü görmek panikletti beni zamanla... içini doldurmaya çalıştım elbet… Başarı ve başarısızlığın anlamını çıkarttım hayatımdan... Sevdalara sırt çevirdim… Alışkanlıklar daha iyi dedim… Meltemlere, iç çekmelere başka anlamlar yükledim... Bakışları görmedim, ben de bakmadım... Hatta çukurumun içini hazlarla doldurup, içinde bahçeler yapayım istedim... Alkol fıçıları boşalttım içine, hiç çıkmadan yüzeyim istedim... Düz olsun istedim her şey... Bir şeylerle dolu olsun da, çukur olmasın yeter ki dedim…

Olmadı... Olmuyor! O çukur dolmuyor! O çukurla barışılmıyor... İçinde yaşanmıyor... Kötüsü, daha da büyüyor, içimi kaplıyor... O kadar büyüyor ki içimde, kenarından bakmak bile gözümü karartmaya yetiyor... Bakamıyorum bile artık ona... Dairenin sınır çizgisi gibiyim... Daracık bir çizgide yaşıyorum… Ayağım kaysa, sendelesem, içindeyim çukurun... En kötüsü ne biliyor musunuz? Düştüğüm anda oraya, çıkış yok artık... Kapaklar kapanacak ve sonsuza kadar orada kalacağım... Ve kimse beni bulamayacak bile, bunu biliyorum…

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..