Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İçimizdeki Simyacı

İçimizdeki Simyacı
 

İnternet'ten


Simyacı; insanların korkularını, cehaletlerini, nefret ve utangaçlığını en değerli şeye sevgi ve doyuma dönüştürebilendir.

Hepimizin içinde bir simyacı vardır. Ben de içimdeki simyacıyı keşfetmek için bu yolculuğa çıktım. Yolculuğum içime, özümü keşfetmeye. Unutmamaya çalışıyorum bir ruha sahip olduğumu.

Hepimiz sevgi ile gelişmek ve özümüzü keşfetmek isteriz.

Kendi yarattığımız dünyada yaşıyoruz. Genelde yarattığımız dünyanın değişmeyen kuralları, kaldırılamayan kalıpları ve sınırları vardır. Bu yolculuk işte bu sınırların, kalıpların ötesine geçebilmek içindir.

İçimizdeki simyacıya kendisini ifade etmesi için fırsat vermeliyiz. Pek çok öğreti, bir çok kitap bize simyacımızla iletişime geçmenin yolunu anlatır. Hangi yolu uygularsak uygulayalım, kimin öğütlerini dikkate alırsak alalım herşeyin bizim elimizde olduğunu unutmayalım.

Bizler, sınırları çizilmiş ve belirlenmiş varlıklar değil, evrenin mucizevi yaratıkları olduğumuzu farketmeli ve her eylemimizle mükemmelliğimizi keşfetmeliyiz.
İçinizdeki gerçeği bir kere yakmaya görün, artık geri dönüş yoktur.

 
Toplam blog
: 3
: 640
Kayıt tarihi
: 03.01.10
 
 

Kendimi aradım durdum bu hayatta. Bazen bir yaprak gibi savrulup durdum bilinmezlere, bazense arzu..