Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İçimizden biri.

Milliyet Blog Ana sayfasında bir ilan vardı. “Blog yazarımız Mümtaz Önal’ı kaybettik. Başımız sağolsun”

Sonra Aydın Tiryaki’nin son yazmış olduğu bloğunu okudum.
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=91719

Hepimiz bu fani dünyadan göçüp gideceğiz. Allah geride kalanlara uzun ömür versin ailesine de sabırlar diliyorum.

Çok genç yaşta arkadaşımızı kaybetmiş bulunmaktayız. Kim bilir kendisi bir daha bize seslenemeyecek, bloglar yazamayacak. Belki aramızdan ayrılan ilk arkadaşımız. Daha önce de bu dünyadan göçüp gitmiş olan arkadaşlarımız olabilir. Yeri gelmişken uzun müddet blog yazmayan arkadaşlarımıza seslenmek istiyorum. Biz burada bir aileyiz. Birbirimizden haberimiz olsun.

Aydın Tiryaki beyefendinin son cümlelerine ben de katılıyorum.

Kim bilir bazılarımız onu tanıyor bazılarımız tanımıyor. Ben şahsen onu tanımıyorum ama içimizden biri olması nedeniyle kendi sayfamdan ailesine blog ailesi adına baş sağlığı dilemek istiyorum

Hepimizin başı sağ olsun.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..