Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '12

 
Kategori
Öykü
 

İçimizden biri Angelina Jolie

İçimizden biri Angelina Jolie
 

Temizlik robotunun yanında kapının açılmasını beklerken zile bir defa daha bastım ve içimden acaba yine mi oltaya geldim lan diye geçirdim. Çünkü bazen şimdi adını terbiyemin müsade etmeyeceği kelimelerle sıfatlandırabilceğim bazı arkadaşlar randevu verdikleri halde kapıya açmıyorlar. 

Evde kimse yoksa yandım araç beni almaya iki saat sonra gelecek telefonumun sarjı da bitti. Ne yapacağım şimdi hayvan gibi makineyle diye kıvranırken kapı açıldı:

"İyi günler temizlik robotu tanıtımı için gelmiştim" 

"Buyrun içeri girin ev biraz dağınık kusura bakmayın artık" dedi uzun boylu kadın beni içeri çağırırken.

Ev dağınık ayağı yapıyorsa makineyi  tanıttırma bahanesiyle bütün evi süpürtür bana diye düşünüp evin kaç metre kare olduğunu hesaplarken bastığım bir şey ayağımın altından kaydı, elimde makineyle sendeledim yere düşüyordum neredeyse. 

Kadın yere eğilip ayağıma takılan oyuncağı eline alıp sallayarak bağırmaya başladı:

"Maddox, çabuk gel buraya sana kaç kere dedim oyuncaklarını topla diye."  

Yukarıdan esmer, şımarık bir çocuk kafası uzandı :

"Banane ya  banane  neden ben topluyormuşum oyuncakları Pax dağıttı bir kere toplamam işte."

Esmer çocuk böyle söyleyip şımarıkça hareketlere devam ederken başka bir odanın kapısından çekik gözlü biraz daha büyük bir çocuk çıkıp esmer, şımarık olanın üstüne yürüdü:

"Ne ben dağıtmışım yalan söyleme oğlum bak kırarım ağzını yüzünü" 

Kadın, kesin sesinizi be diye bağırarak ayağındaki 42 numara terliği çocuklara doğru fırlattı, çocuklar kaçıştılar.

"Bıktım, usandım vallahi ne laftan anlıyorlar ne sözden hep babaları şımartıyor körolasıcaları." diye yakındı. 

Koltuklardan birine oturken acır gibi baktım kadının suratına:

"Kaç çocuk var abla sende?

"Altı tane ellerinden öper"

"Hay maşallah, Allah ömür versin incecik hatunsun hiç altı çocuk doğurmuş gibi değilsin vallahi"

"Ay sağol şkerim üç tane  doğurdum zaten"

"Şaşırdım  ötekinler eniştenin eski karısından filan mı?" diye iyice sardırdım muhabbeti.

"Ayol tanımadın mı sen beni" dedi gülerek.

"Nereden tanıyayım abla, ilk defa geliyorum ben bu mahalleye robot tanıtımına"

yi bak bakalım"

"Aman Tanrım, bu kemikli eller, bu çıkık boyun damarları, buynundaki siyah ben. Bu dudaklar neredeyse alnına değen kirpikler, Angelina Jolie"

"Kusura bakma şeyedemedim vallahi, ay heyecanlandım ne diyeceğimi bilemiyorum.Ama nasıl olur"

"Vallahi altı tane canavar gibi çocuk temizlikçi dayanmıyor eve, robot almak şart oldu."

"Tabi sen de haklısın Angelinacım" diye yaltaklanarak silip süpürdüm evin her yerini, yorulmuşum,

Çalıştın hakettin diyerek turtalar, kurabiyeler, böreklerle donattı sehbanın üstünü.Çay içip muhabbeti iyice koyulaştırdık.

"Vallahi Angelinacığım hani tvlerden filan biliyorduk senin ne kadar iyi biri olduğunu ama bu kadarını beklemiyordum doğrusu."

"Bakma sen, filmlerde atlıyorum zıplıyorum ama ben de altı çocuk annesi bir kadınım neticede, evimde erimin gelmesini bekliyorum" derken o iri gözleri buğulandı.

"Erkek işte gözü dışarda ne kadar Angelina Jolie olsan da dışarıdaki Emine, Hayriye tatlı geliyor."

"Üzülme bacım"diye teselli ettim. "Erkeklerin hepsi böyle boyunları altında kalsın"

Başını omzuma dayadı, ağladı. Sarıldım.

"Bu ne yaaa.Sırf kemiksin sen battı, acıttı kemiklerin valla. Boşuna kocamın gözü dışarda diye ağlayıp durma, ne etsin sen gibi iskeletor karıyı. Kadın dediğin şöyle ele gelecek, ye bakim şu keklerden böreklerden" diye sehpanın üstündekileri ağzına tıkmaya başladım. 

"Yeter, artık" diye ittirdi beni zayıftı ama deli gücü vardı hatunun.

"Senin de mi gözün var yoksa Brad'im de, git evimden kalk kalk kalk" diye kemikli elleriyle sarsmaya başladı.

 

Gözlerimi açtım bizim şoförmüş kemikli elleriyle sarsıp kalk kalk kalk diye seslenen.

"Uyumuş kalmışsın açmadılar mı kapıyı"

Cevap vermedim ağrıyan boynumu tuta tuta arabaya yürüdüm.

 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..