Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

İçimle konuşmalarım-5-

İçimle konuşmalarım-5-
 

BEN BANA DÜŞMANIM...


Kızıyorum kendime,

Hayat, ağacıma baltaları acımasızca indirirken

Her parçam bedenimden koparken

Dallarım, bedenim sallanırken

Her geçen günde, acizliğim gün yüzüne çıkarken

Kızıyorum kendime

Bakıyorum ve acıyorum kendime

Yaşamda var olmayı dahi beceremeden

Bedenimi taşıyan ayaklarıma acıyorum

Kızıyorum kendime

Zayıflığıma, güçsüzlüğüme

Kızgın gözlerim

Yumruk haline gelmiş ellerim

Kor olmuş ruhum

Kızıyorum

Ne vuracak bir şey var karşımda

Ne canını alacağım bir düşmanım

Ne de öfkemi kusacağım birisi

BEN BANA DÜŞMANIM...

Ve yaşama inat

Ölümle barışık içimde

Sonsuzluğun özleminde

Sonluğun hiçliğinde

kızıyorum kendime
 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..