Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '06

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

İçinde ağaç büyüyen kamyon

İçinde ağaç büyüyen kamyon
 

Dört yıl önce, karlı bir günde, evlerin arasında bir bahçede terkedilmiş bir kamyonun içinde büyüyen ağaçları gördüğümde fotoğraflarını çekmiştim. O ağaçlar büyüyüp arabayı havaya kaldırsa ne kadar ilginç olurdu diye düşünmüştüm. Zaman zaman oraya gidip fotoğrafını çekecektim. Sonra unutmuşum o sırada düşündüklerimi. Yıllar geçtikten sonra, bu yaz eski fotoğraflara bakarken fotoğraftaki kamyonu görünce dolaştım İnebolu’nun o sokaklarında ama bulamadım o kamyonu.

Karadeniz’in neden bu kadar yeşil olduğunun kanıtı kamyon içinde büyüyen ağaçlar. Her yerde ağaçlar büyür bizim oralarda. Bir zamanlar tarım yapılan tarlalar 3-5 yıl kendi haline bırakıldığında bir fidanlık haline gelir, dokunulmazsa 10-15 yıl sonra orman olur. Terkedilmiş evleri çepeçevre sarmaşıklar sarar, duvarların dibinden ağaçlar büyür. Doğa, otlarıyla, ağaçlarıyla, sarmaşıklarıyla o evi kendine katmak için bir yarışa girer. Zamanı geldiğinde doğa başarır ve ev yerle bir olur.

İçinde ağaç büyüyen kamyonu belki kaldırıp çöpe attılar, belki etrafını ağaçlar çalılar kapattığı için hiç görünmüyordu, belki de o bahçede şimdi bir apartman yükselmiştir. Kamyonu bulamayınca dallarda yükselmiş kamyon hayalim de suya düştü.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..