Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İçinde Nisan geçmeyen yazı

İçinde Nisan geçmeyen yazı
 

Hayatımız boyunca nefret ettiğimiz şeyler vardır. Helle aşını. Hiç sevmedim, sever gibi de yapmadım. Bir tadsanız siz belki sever baş tacı bile yaparsınız ama ben sevmem, zorla değil ya.

Pirinç, un, su ve peynirle yapılan bir yöresel yemek, bilen vardır mutlaka ama ben sevmem. Kimide bazı insanları sevmez. Canım dese insanın canını alacakmış gibi olur insan. Bazı kentler, bazı tarihler, olaylar insanlara itici gelir. Neden böyledir anlamış değilim.

İnsanlar tuhaf ön yargılara sahiptir. Kapıdan çıkarken ilk şu adımını at. Otobüse binerken öteki adımını. Kara kedi uğursuzluk getirir, merdiven altından sakın geçme, uzarda uzar liste. Hiç bir ön yargım yok diyen yalan söyler.

Bu kadar girişi neden yaptım diye merak eden varsa söyleyeyim. Blok yazmaya başladığım ilk günler de yukarıda adından bahsetmeyeceğimi söylediğim ay’ la ilgili birkaç yazım oldu. Ama okunma sayısı hiç istediğim gibi çıkmadı. Yazdığı her şey geniş kitlelerce benimsenip okunacak bir seviyeye gelemediğimin farkındayım. Haddimi bilirim. Bazı kelimeleri yanlış kullanma ve imla işaretlerini yerli yerinde kullanamama sorunumda var. Neden diye zaman zaman soruyorum kendime. Acaba siz yukarda adı gecen ayımı sevmiyorsunuz?

Hiç o adı geçmeyen ayda yağmur altında ıslanmadınız mı? Hiç o ayla ilgili güzel anılarınız yok mu? Yoksa sizde o ön yargılı insanlardan mısınız? Buyurun işte o zaman bu yazımda nisandan hiç söz etmedim. Ama inat etmeyin sevin nisan’ı.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..