Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '10

 
Kategori
Öykü
 

İçinde seks ve siyaset olan bir cinayet öyküsü (Üçüncü ve son bölüm)

İçinde seks ve siyaset olan bir cinayet öyküsü (Üçüncü ve son bölüm)
 

www.kanal04.com.tr/.../2009/12/cinayet.jpg


- Ben Mehmet Irmak'ın avukatıyım. Adım Hüseyin Duru.

- Buyrun Hüseyin bey, 45 dakika vaktiniz var. Sonra şüpheli mahkemeye sevkedilecek.

- Teşekkür ederim.

******

- Mehmet bey, neler oldu? Şu olayı baştan anlatır mısın?

- Hüseyin'ciğim çıldıracağım yahu. Düzce gişelerinden bir kadın aldım. Koru otele bırakacaktım. Ancak kadın öyle fettandı ki, bana yapıştı adeta. Laf aramızda güzel ve seksi bir kadındı. Kadın turizm sektöründe çalışıyormuş. Otelde kendine ait bir odası varmış. Beni yemeğe davet etti. Hatta öyle ki, yemeği odamızda yiyelim dedi. Ben de bir iki saat oyalanıp, sonra yola devam ederim diye kadına takıldım.

- Sonra....

- Yemekte içki içtik. Sonra yatak faslı...anlarsın ya...

- Saat kaça kadar oradaydın?

- İçerde ne kadar kaldın?

- Akşam geç vakite kadar odadaydık. Ben akşam yedi gibi çıkarım diye düşünürken, bir de bakmışım sabah 7 olmuş.

- Yani 12 saat uyudun mu?

- Hayır, hayır. Kadın çok isterikti. Beni bir türlü yataktan çıkartmadı. Gece saat 9 gibi odaya şampanya getirtti. Birer bardak şampanya içtik. Sonrasını hatırlamıyorum.

- Yani akşam 9 ile sabah 7 arasında ne olduğunu hatırlamıyorsun?

- Hayır, herhalde sızmış olmalıyım.

- Veya içkine uyku ilacı katılmış olmalı.

- Neden böyle bir şey yapsın ki?

- Çok safsınız Mehmet bey, Buraya gelmeden evvel polis raporlarını okudum.Olayı bir de ben tarafsız bir gözle bakayım, tabii anlattıklarınız doğruysa....

- Ne demek Hüseyin'ciğim, sen beni uzun yıllardan beri tanırsın. Sana yalan söyleyecek halim yok herhalde. Hele bu durumda.....

- Anladığım kadarıyla bütün bu işler planlı. Kadının senin arabana binmesi, otele getirmesi, ve 21 ile ertesi gün 07 arasında devre dışı bırakması....Sen uyurken, birileri senin telefonundan Kenan Kılıç'a mesaj çekiyor ve bir randevu veriyor. Sonra senin arabanı alarak, randevu yerinde adamı vurup, tekrar otele dönüyor. Telefonunun pilini çıkarıyor, silahını tekrar yerine koyuyor ve gidiyor. Tabii, kadın da bu işin içinde. Kimbilir kaç kişi ve kimler, ne amaçla böyle bir plan yapmışlar.

- Kadının bana verdiği cep telefonu kullanılmayan bir numaraymış.

- Tabii ki öyle olacak. Bu da planın bir parçası. Bakın ben size inanıyorum, ama, elimizde lehinizde hiç delil yok. Tek yol var. O kadını bulmak. Ayrıca otel çalışanlarından tanık bulmak gerek.

- Dışarda pek gözükmedik ki. Her şey odada oldu. Garson odaya yemekleri getirirken bile beni görmedi. Ben balkondaydım. Kadın kimsenin beni görmesini istemiyordu.

- Büyük olasılıkla, kadın otelde rezervasyonu sahte kimlikle yapmıştır.

- O zaman yandım ben.

******

- Mehmet bey, süre doldu.Mahkemeye gidiyoruz.

- Tamam amirim.

- Ben de geliyorum Mehmet bey,

- Tamam Hüseyin bey, Allah yardımcımız olsun.

******

- Mevcut delliller göz önüne alındığında, şüpheli Mehmet Irmak'ın tutuklanmasına ve davanın Ankara 4. ağır ceza mahkemesinde görülmesine oy birliğiyle karar verildi.

******

- Hayır ben suçlu değilim, ben yapmadım. Beni bırakın, o kadını bulun.

- Ne oluyor Mehmet?

Mehmet bey, birden karısının sesiyle uyanır.

- Aman Allahım! ne kabustu. Rüyamda Kenan Kılıç'ı öldürmekle suçlandım. Bütün delliller aleyhimdeydi.

- Sen kafanı bu kurultay işine çok takmışsın. İki gündür de çok yoruldun. Arabayla gitme dedim sana, hem yolda hem de kurultayda canın çıktı. Kabus görmen normaldir. Kalk şimdi bir duş al, kendine gelirsin. Hem biliyorsun Kenan Kılıç Genel başkan seçildi. Partinin önü açıldı. Belki ilk seçimlerde sen de milletvekili olarak meclise girersin. Ben de milletvekili karısı olarak hava atarım.

Mehmet bey, karısının dediklerini duymadı bile, o bir kabustan kurtulduğuna seviniyordu, duşa girmek için banyoya gitti. Pijamasının üstünü çıkardı. Kolunda bir acı hissediyordu. Aynaya baktı. O anda gözleri faltaşı gibi açıldı.

Çünkü kolunda bir diş izi vardı.

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..