Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '10

 
Kategori
Öykü
 

İçinde seks ve siyaset olan cinayet öyküsü (İkinci Bölüm)

İçinde seks ve siyaset olan cinayet öyküsü  (İkinci Bölüm)
 

www.kanal04.com.tr/.../2009/12/cinayet.jpg


- Sayın savcım, şüpheli içeride. Sorgusunu siz yapacağınızı söylemiştiniz.

- Tamam geliyorum şimdi.

******

- Mehmet bey, dün gece neredeydiniz?

- Bir otelde kaldım.

- Hangi otel?

- Koru otel?

- Adınıza kayıt var mı?

- Bakın savcı bey, laf aramızda, dün yeni tanıştığım bir kadınla geçirdim geceyi. Oda, kadının adına kayıtlıydı.

- Kadın hakkında ne biliyorsunuz?

- Sadece adının Rezzan olduğunu, parlak mavi gözlerinin çok dikkat çektiğini, turizm sektöründe çalıştığını ve cep telefon numarasını aldığımı.

- Cep telefonunuzu inceledik. Telefonunuzun içinde pil yok.

- Pil mi yok? Ben şarjı bitmiş sanıyordum.

- Bakın Mehmet bey, itiraf edin, İtirafınız hafifletici neden olarak mahkemede kullanılabilir.

- Neyi itiraf edeyim?

- Kenan Kılıç'ı öldürdüğünüzü

- Ama ben öldürmedim ki?

- Cinayet yerinde bulunan boş kovanlardan, kurşunun sizin silahınızdan çıktığı anlaşılıyor ve silahınızda iki mermi eksik.

- Olamaz.

- Sonra mobese kayıtlarından aracınızın cinayet saatine yakın bir zamanda orada olduğunu tesbit ettik.

- Bu mümkün değil. Çünkü o saatte ben o kadınla beraberdim.

- Sonra bir şey daha var.

- Nedir?

- Cep telefonunuzdan maktulun telefonuna mesaj çekip, Bahçelievler'de randevu vermişiniz.

- Mesaj mı çekmişim?

- Nasıl olur, ama ben mesaj falan çekmedim.

- Bakın Mehmet bey, bütün deliller aleyhinizde. Sizi şimdi mahkemeye sevketmek durumundayım.

- Bir dakika savcı bey, kadının cep telefonu numarasını almıştım. Onu arayabilir miyiz?

- Telefon numarası nedir?

- Cep telefonuma kaydettirmiştim.

- O sizi arayarak mı kaydettirdi numarasını.

- Hayır birbirimize numaralarımızı söyledik.

Savcı telefonla, emniyet amirini arar.

- Kazım bey, Mehmet beyin telefonunu getirirmisiniz? Yeni pil taktıracaktınız.

- Tamam bekliyorum.

Kapı vurulur.

- Girin

- Tamam telefonu verin. Teşekkür ederim.

- Mehmet bey, hangi isimle kaydettiniz numarayı.

- Rezzan adıyla...

- Arayalım bakalım....

- Mehmet bey, telefonda "Bu numara kullanılmamaktadır" mesajı alınıyor. Bize boşuna vakit kaybettiriyorsunuz. Şimdi sizi mahkemeye sevkediyorum. Allah yardımcınız olsun.

- Avukatıma telefon etmiştim. Birazdan buraya gelir. Onu bekleyebilir miyiz?

- Bir saat süreniz var.

- Teşekkür ederim savcı bey.

Birinci bölüm için "Bu yazarın önceki bloğu", devamı için "Bu yazarın sonraki bloğu"butonuna tıklayınız.





 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..