Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

25 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

İçindeki çocuğu sevdim

Gözler yumuş yumuş ofalarken, içindeki çocuğu farkettim
Sevmek ve sevilmek ister, sıkı sıkı sarılıp bırakmayacaksına
Ellerimi uzatım kolarıma almak, onu sıcacık sevmek istedim
Sadece benim olduğunu bilmek ve ona içten taparcasına
 
Ağlamasına baktım gözyaşları süzülüyor sanki bir çocuk ufacık
Gülümsüyordu sanki yüreği hayata küs fakat kör kütük aşık
Bakmaya utanıyor süzüyordu göz uçlarıyla kafası hepten karışık
Sadece benim olduğunu bilmek ve ona içten taparcasına
 
Sevda yelken almış, alev kor olmuş, yürekler ise kabuk bağlamış
Ne yapsam gülmüyor, içinden ağlıyor, surat asık bir karış
Bakıyor suratıma, sevgiye özleme hasret, sanki tanrıya yalvarış
Sadece benim olduğunu bilmek ve ona içten taparcasına.
 
Ayhan İÇÖZ
 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..