Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İÇİNDEKİ GÜCE İNAN

   

   Bu hayatta ‘’yapamam’’ dediğin,’’asla ‘’dediğin ne varsa kapını çalmaya hazır. Başkasının yaşadığı durumun içine kendini yerleştirdiğinde altında ezileceğini düşünürsün. Senin  yaşamadığın,hissetmediğin her olay gözünde büyür. Ben olsam asla dayanamazdım, ben olsam öyle davranamazdım,ben olsam eskisi gibi olamazdım diye düşünüp, karşındakinin sabrına,potansiyelini,dayanma gücüne, tepkilerine şaşırır hatta üstüne bir de  hayranlık duyarsın. Her insanın içinde onu böyle zamanlarda koruyan gizli bir kalkanı vardır zaten. Başımıza ne gelirse gelsin onu göğüsleyecek  kuvvete,sabıra,dirayete hepimiz sahibiz. En az bir kere içinden çıkamadığımız, artık hiç bir şey eskisi gibi olmaz diye düşündüğümüz, geçmeyeceğine inandığımız,üzgün,çaresiz,mutsuz zamanların çemberinden geçmişizdir. Yine sabah olmuştur, yine güneş doğmuştur ve biz yeniden gülmeye başlamışızdır. İnsanın doğası bu ‘’alışmak’’. Gereksiz kaygı ve korkularla geçiriyorsun ömrünü. Ya kötü bir şey olursa düşüncesinden zihnin yorgun düşüyor. Bir kez bile olsa karanlığa düştüğünde,sonunda gördüğün aydınlığı hatırla. Bırak bu defa geçmişin sana yardım etsin. İlla da  kötü bir şey olacaksa, onu o zaman geldiğinde düşünürsün. İçinde her zorlukla mücadele etmene yardım eden bir gücün var nasıl olsa. Sıyrıl endişelerinden, teslim ol akışa…Hayatın ipi senin elinde,sımsıkı tutma ama sakın ola da bırakma… Biliçaltın düşündüğün ne varsa bu kadar inanmaya hazırken, evren istediğin her şeyi vermeye bu kadar istekliyken, kötü olan hiçbir şeyi hayatına çağırma…

 

                                                           

 
Toplam blog
: 14
: 72
Kayıt tarihi
: 26.08.20
 
 

OkurGezerYazar... ..