Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '07

 
Kategori
Psikoloji
 

içindeki sıkıntıyı yen!

içindeki sıkıntıyı yen!
 

İçinde başka birisi var ama o senin istediğin gibi davranmıyor. Zaten adı üstünde içindeki başka birisi! Sıkıyor bunaltıyor seni onun istekleri. Sürekli uyumak istiyor mesela... Ya da müzik dinlemek istiyor, ağlamak da istiyor ama senin canın ağlamak istemiyor işte burada anlaşamıyorsunuz.

Kötü bir olay olacak diyorsun kendi kendine... Oluyor da sonunda çok kötü bir olay oluyor belki de. O olay oluyor ya hmm artık rahatlamam lazım diyorsun kendikendine gene. Ama bir de bakmışsın hala rahatlayan yok... Alla alla diyosun ne var? Daha kötü bir şey daha mı var acaba olacak olan, sırada beni bekleyen... Daha kötü ne olacak olabilir diye lanetler yağdırıyorsun ama olmuyor, sıkıntı gene geçmiyor. Yatıp uyumaya karar veriyorsun lanet olası gitmediğinden...

Uyandıktan sonra o hala orada duruyor oluyor. Off diyorsun olan zamanıma oldu, kahretsin. Onun yerine ben ayakkabılarımı boyardım, bilgisayarda oyun oynardım ya da arkadaşımla iki muhabbet ederdim...

Hayıflanmaların işe yaramıyor zaman geri gelmiyor, sen kaybettiğin zamanın bile olmadan öylece kalakalıyorsun ortada... Oflamak da fayda etmiyor tabiki.

Bana göre sorunun kaynağı bulunmalı, çözümü saçma olaylarda aramak yerine. Kaynağa gidersek şayet çözümü buluruz. Sivrisinekleri öldürmek için bataklığı kurutmak gerek değil mi?

Bataklık olmadan yaşayamam ben diyenlerdenseniz vay halinize der kolay gelsin derim...

 
Toplam blog
: 27
: 667
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..