Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İçine atma matruşka! İçine atmak iyi değil...(*)

İçine atma matruşka! İçine atmak iyi değil...(*)
 

alıntıdır


Son zamanlarda öyle yoğun bir iş temposunun esiriyim ki, günün başlangıcı ve bitişi arasındaki süreyi tek nefeste yaşıyorum sanki.

Sabah işe giderken radyoda haber dinlemeyi bir tarafa bıraktım. Huzur ve sevgiyle besleniyorum ben. Diyeceksiniz ki; “ben”cil misin? Asla! Ama ne kadar çok olumsuzluk ulaşırsa bünyeme o kadar çabuk tüketiyorum enerjimi, yaşam sevincimi.

Bırakın geleceği, yarından bile endişeleniyorum bu sefer. Bu yüzden radyo da haber dinlemek yerine sabahları müzik dinlemeyi tercih ediyorum.

Sabah şirketin kapısından içeri adım attığım an üç kişiyi ellerinde büyük çantalarla görmem bir oluyor. Gazete dağıtıyorlar. Anlıyorum ki; bu bir işaret! Yine bir şeylerden kaçıyorum ve bu sefer kaçtığım ne varsa elime tutuşturuluyor.

Gün boyu bakmıyorum gazeteye. Daha çok sohbet ediyorum fırsatını bulursam. Ve ne zaman biriyle konuşsam boyunu aşan öfkelerle dolu. Ama söyleyemiyor kimse birbirine öfkesini, kırılma noktasını. Hep kapı arkasında kalıyor bozulmalar, tasalanmalar.

Yaşam koçu bir arkadaşımla konuşmuştuk bir kez. Şimdilerde gitmeye çekindiğim Fransız Sokağı’n da oturmuştuk ve onun sohbetinde dinlemiştim içine atmanın nasıl derinlerde biriken öfke atıkları olduğunu.

“İçine atma sakın” demişti. Paylaş! Paylaş ki kendine en az zararı verebilesin. Paylaş ki, içini kemiren ne varsa aydınlığa kavuşabilsin.

Şimdilerde söylediklerini düşünüp bir de etrafımdakileri dinliyorum da, herkes içindeki heybede biriktiriyor her şeyi. Hiç ummadığınız anda anlıyorsunuz bazen kırdığınızı çevrenizden birilerini.

Halbuki açıklamanız var, tamamen yanlış anlaşılmışsınız! Ama ne var ki anlatılmadan anlayamazsınız!

Konuşmadan anlaşamazsınız.

Nedir bu içimizde biriktirmenin altındaki neden bilemiyorum. Yalnız kalma korkusu mu? Yanımızdakilerin bizden uzaklaşmasından çekinmek mi? Adını koyamıyorum.

Bildiğim tek bir şey var, kimse bilmiyor sizin içinizden beslediğiniz sevgiyi veya öfkeyi.

Anlatmadığınız, içinizde sakladığınız her şey hemen şimdi yıpranma sebebi. Nasıl ödeyeceksiniz biriktirdiklerinizin sağlığınıza verdi hasarın bedelini?

Etten kemikten insanız hepimiz, matruşka değiliz ki!

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..