Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '10

 
Kategori
İlişkiler
 

İçine tüküreyim böyle medeniyetin

İçine tüküreyim böyle medeniyetin
 

ENSEST İLİŞKİLER


* Önce gazetede başlığı gördüm.
* İsviçre ensest ilişkiyi serbest bırakıyor
* Ben mi yanlış okudum acaba? Tekrar okudum. Doğruydu.
* Sonra haberi okudum: İsviçre, ensest ilişki konusundaki yasaların demode olduğu gerekçesiyle iptal etmeye hazırlanıyor. İsviçre Senatosu'nun hazırladığı yasa taslağına göre, aynı aile üyelerinin kendi rızalarıyla cinsel ilişkiye girmesi artık suç sayılmayacak.
* Bu Avrupalılar makinayı buldular, sanayileştiler, kapitalizmi icat ettiler, koloniler kurdular, ülkeleri işgal ettiler, sömürdüler ve bu dünyayı bir kârhaneye çevirdiler.
* Şimdi de özgürlük adına insanlığın tüm temel değerlerini yerle bir edip kerhaneye çevirecekler.
* İçine tüküreyim ben böyle medeniyetin.
* Önce homoseksüel ve sevici evliliklerin yasallaşması….
* Şimdi ensest ilişkinin yasallaşması…
* Gerekçe: Ensest ilişki konusundaki yasaların demode olduğu… Bunun tercümesi: “İnsanlığın moral değerleri demode olmuş!” demektir.
* Kimse kimsenin cinsel tercihine karışamaz…
* Tamam, karışmayalım. İnsan hakları, özgürlükler v.s. Anladık. Onaylamasak da tahammül edebiliriz.
* Çünkü, biliyoruz ki, bu tür sapkın ilişkiler insanlık tarihiyle aynı yaştadır. Bu güne kadar olmuştur, bundan sonra da olacaktır.
* İsteyen, kimsenin olmadığı, görmediği yerde -rızayla veya zorla- ne helvası varsa yiyiyor zaten.
* Kimse de görmediği bilmediği için bir şey demiyor, diyemiyor.
* Amma, cinsel tercihini bir kimlik olarak kullanıp da, bunu toplumda “normalleştirmeye” ve bu alanda bir “hak” iddia etmeye kalkarsa, adama, “Hoop orda bir dakka dur!” derler.
* Şimdi İsviçre’nin yaptığı bu. Yani “Ensest normaldir!” demek istiyor.
* Halbuki dünyada milyonlarca insan mustarip bu konuda.
* Özellikle de medeniyetin bayraktarlığını yapan Batı toplumunda çocuklar, bebekler, gençler; babaları hatta dedeleri tarafından istismar ediliyor, milyonlarca insan evini terkedip sokaklarda yaşamak zorunda kalıyor, ruh hastası oluyor.
* Burda demode olan bir şey varsa o da Batı medeniyetidir.
* Kaldı ki, tıp ilminin verileri benzer sapkın ilişkilerin insanın fıtratına aykırı olduğunu ortaya koymuyor mu?
* Batı medeniyetinin geldiği bu nokta, Akif’i ne kadar da haklı çıkartıyor:
*
* Garbın âfâkını sarmışsa çelik zırhlı duvar.
* Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
* Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imânı boğar,
* 'Medeniyyet!' dediğin tek dişi kalmış canavar?
*
* Galiba bu asırda, Batı medeniyetinin yerine insanlık değerlerini ikame etmek Doğunun misyonu olacak.

 
Toplam blog
: 30
: 733
Kayıt tarihi
: 11.09.10
 
 

1959 Nevşehir/Ürgüp doğumluyum. 1980 Eskişehir Eğitim Enstitüsü mezunuyum. Türkiye'nin çeşitli yerl..