Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

23 Ekim '08

 
Kategori
Mizah
 

İçinizde Müslüman var mı?

İçinizde Müslüman var mı?
 

New York sehrinde degil. New York Eyaleti'nin bir sehrinde, Muslumanlar aksam namazina durmuslar. Elinde kocaman bir bicak, iri yari sarisin bir Amerikali iceri dalmis.

- Icinizde Musluman olan var mi?

Camide ki cemaat korkudan ne yapacagini sasirmis. Baka kalmislar. Iclerinden bir ihtiyar;

- Ben Muslumanim, demis.

- Gel benimle!...

***

Amerikali, ihtiyar Muslumani yakinlardaki hayvan kesim merkezine goturmus.

- Muslumanlar icin helal et hazirliyoruz. Bizim icin su hayvanlari keser misin?

Ihtiyar epeyce hayvan kesmis. Sonra yorulmus:

- Ben cok yoruldum. Camiye kadar gidip, baska birini getirir misin?

Amerikali eline kanli bicagi alip camiye kosturmus.

- Icinizde baska Musluman yok mu?

Kanli bicagi goren insanlar ne yapsinlar? Saskinlikla imama donup bakmislar.

Imam bagirmis:

- Ulan iki rekat namaz kildirdik diye, beni Musluman mi sandiniz?


***


Kaynak:
Mehmet Ali Ulucay

Fotograf:
Saffet Nezihi Ozturk
-Fikra ile alakali degil-
DUA EDEN BEYAZ AYI
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..