Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '11

 
Kategori
Deneme
 

İçiyorum her şeye

Yanarken yüreğim kor ateşlerde. Bardaktan boşalırcasına yıkılan gökyüzüne bakarım bu gece. Yüzüme vuran her bir yağmur damlasında yüreğimdeki ateşi söndürmesi için YARADANA yalvarırım al bu canımı diye... Göz yaşlarım yağmura karışır her dakika fakat dileklerim kabul olmaz... Düşüncelerimle yine ben baş başa. Esir ettim gönlümü benliğime. Ve her seferinde içimden söküyorum nefretimle sevgimi... Sonra haykırıyorum sessizce... 

Yalnızlığımı paylaşıyorum deli gönlüm ile birlikte peşinden gelen bir şişe şarap ile.... Hele bir de üstüne bir sigara yaktım mı , diyecek yoktur keyfimin kahyasına... Sonra her güzel anının şerefine ve yapılan şerefsizliklere kadehimi gökyüzüne doğru kaldırıp "Bu günde ölmedim..." diyerek içiyorum... 

Kaderime ve kederime... 

Hayatıma ve dostlarıma... 

Nefretime ve sevgime... 

HER ŞEYE İÇİYORUM BU GECE... 

 
Toplam blog
: 25
: 424
Kayıt tarihi
: 12.01.10
 
 

Kelebek gibi hayat yaşıyoruz. Anı paylaşıyoruz herseferinde evren ile. Duygusal ve derin düşüncel..