Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

İçten bağlılık

İçten bağlılık
 

Mutluluğun resmi.


Ramak kalmış olgunlaşmaya adım adım

Gecenin kaçı bilmem oralarda

Yüz kızarıklığım git gide artan bir nabız

Uyumamalıyım yine, aklımda bir nebze tanrı olsa keşke

Sağ elimde sigara Sol elimde falçata.

Sağımda şeytanlar Sol(uğum)da dipsiz bucaksız sen.

Saçların diyorum kıvır kıvır..



Arkamda fısıldaşıyor gölgeler

Oysa seni sevdiğimi yazacaktım ben

Lanet olsun! Yine almaya geldiler!

Sıkıca tutacaktım elini sevgilim

Bir başka gezegene kaldı yine.

Bacağından çekiyorlar, kayıyorsun

Üstelik kendi mahremimizde.

Ah efendim! Özürlerimi iletirim

Protokol önünde selamımı veririm

Apış aranızı düzeltin more!

Saniyeler sonra el ele

Welcome to Hell.

 
Toplam blog
: 21
: 433
Kayıt tarihi
: 28.12.09
 
 

Bursa'nın Mudanya ilçesinde ikamet ediyorum. 3 yıl önce yerel gazetemizde reklam bölümünde çalışm..