Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

İçten bir gülümseme...

İçten bir gülümseme...
 

Siz hiç gözleriniz ağlamaktan şişmiş vaziyette ve hala göz pınarlarınızdan yaşlar akarken aynada kendinize gülümsediniz mi?
O gördüğünüz yüze gülücükler koyduğunuzda nasıl da güzelleştiğini farkettiniz mi?
Sizi ağlatan, üzen, içinizi acıtan duyguların ve yaşadıklarınızın aslında geçmişte kaldığını ve aynada gülümseyen kişinin kendisine verdiği o içten gülümsemenin geleceğe yansıyacağını aklınıza hiç getirdiniz mi?

Ben yaptım ve hala ağladığımda gidip aynada kendime gülümsüyorum. Bana istediğinizi söyleyebilirsiniz belki aklınızdan kafayı yediğimi bile düşünebilirsiniz. Ama bir gerçek var ki o da işe yaradığı...

Tavsiye ediyorum canı gönülden ama öyle sahte bir gülücük değil, sıcak ve içten olmalı, o an içinizin ısındığını hissetmelisiniz.

İnsan hayatında yüzdeki ifadeler, özellikle de sevdiklerimizin hiç konuşmadıkları halde dahi anlayabildiğimiz duygudurumlarının en iyi göstergeleri değil midir? Sevinç, hüzün, korku vb...

Sevinç ve mutluluğun, daha da güzeli iç dünyamızdaki barışın en iyi ifadesidir; İÇTEN BİR GÜLÜMSEME.

Fotoğraf: http://photo.net/photodb/photo-of-the-week/

 
Toplam blog
: 28
: 843
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

İçimden gelenleri yazmak ve paylaşmak adına ... Uzman doktor olarak çalışmaktayım. Yazmayı çok s..