Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

İçtim sabaha kadar

İçtim sabaha kadar
 

İçtim Sabaha Kadar


Boran yeli vuslatım hiç durulmaz biçilen
İzin kalan kadehten içtim sabaha kadar
İhanet çıkmaz sokak el vurulmaz içilen
S/özüm ikrar kusuyor içtim sabaha kadar.
Bu sefer de ben gittim öteledim yüreği
Suçumu bilemedim canımda durakmışsın
Diyordun ya hep yettim! İteledim ereği
Lekemi silemedim yanımda burakmışsın.
Gül bülbülün derdinden ah ederken sabaha
Diken yoz elzeminde ısırgan seni dağlar
Hiç kimse uyarmadı naz giderken bin aha
Hain şems batmaz oldu! Narına beni bağlar.
Beşikte yerim var mı? Geç yüreğe sormaktan!
Bir günaha bin ayıp zerresinde kalandım
Mağmaladım sinemi her gün sana yormaktan
Keremin yanışında cümle nara b/ulandım.
Pişmanım içselimde bak paklanmış sözlüğe!
Susuz kalan gökyüzü yaşını bana sordu
Olmadı mı suçların? çık saklanmış düzlüğe
Yağmur salan bulutlar başını yana burdu.
Sözlerim bölgelendi seni anmadım farzet
Var git hayırsız yarim sormadın da! Gittin de
G/özlerim gölgelendi beni bulutum farzet
Aksar dilde ki sözcük yormadın da! Yittin de.
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..