Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

İda

İda
 

__________________________________________________________________________________________________________________________________


Sevgili Vildan SEVİL Hoca'ma...

"Ateşböcekleri isyanda... Ateşböcekleri çığlık çığlığa..." yazısına nazire gibi olduğu üçün
 “Güzellik örtü istemez, güzellik onun örtüsü” şiirimi tekrar yayınlıyorum...

http://blog.milliyet.com.tr/atesbocekleri-isyanda-atesbocekleri-ciglik-cigliga/Blog/?BlogNo=373718

İDA

Değerli Usta Nedim Üstün’e desteği ve fikirleri için teşekkür ediyorum... 27. Aralık. 2009

 

“Güzellik örtü istemez, güzellik onun örtüsü”

Neçe yollara dizildik sağlı sollu bir güzel
 “bin pınar İda “ altın sarısı çehreler
 fışkırır çeşmelerinden zehir zemberek
 el bizim gibi sevda bilmez nefesi ölüm kokar

Adaklar bağlanır dallara kördüğüm
 çözülmez ki bin bir umut
 geçer gider seneler…

Şol gözünüzün efsaneler yatağı yine benim.

Nil Alaz

 

 

Yorumlar:

Keşke benim de Nedim Bey gibi bir ustam olsaydı! Belki de sizi okuya okuya öğreneceğim şiirden anlamayı. Yaratıcı gücünüzün "örtülü" güzelliğine sağlık. Tebrikle, sevgiyle... MS
 Mehmet Sağlam
 26.01.2010 22:08

Cevap :
 Mehmet bey çok teşekkür ederim ilginize....Sizin yazınız bu konuya denk düştü ondan okumanızı istedim ...Ustama saygım sonsuzdur ... ve siz zaten şiirden anlıyorsunuz gördüğüm kadarıyla ....Saygılar ...selamlar.... 26.01.2010 22:18

...
 İşte benim girmek istediğim çıplaklar kampı, "şol GÖZELİN efsanaler yatağı". Burada çıplak gezen ruhlar görünür olduğundan bedenleri dahi giyinmeye gerek kalmadı...
 Muharrem Soyek
 04.01.2010 14:19

Cevap :
 ....Sayın Soyek yazınızı okuyunca merak ediyordum ne dersiniz diye. beklediğim etki..teşekkür ederim ...saygılar... 04.01.2010 17:50

...
 ...senin yaratıcılığındı asıl olan Alaz şairim...Nedim'in esamisi bile okunmaz...şiir zaten her şeyiyle NİLce yazılmış...saygılar...selamlar...
 Nedim ÜSTÜN
 04.01.2010 13:35

Cevap :
 Merhaba Usta, süzüldü yine o yaş -mavi- ama bu sefer . ....şiire olan katkını yazmadan geçemezdim...saygımla öpüyorum ellerinizi....... 04.01.2010 14:03

...

çıplak kalsın güzellik; ışıkların ve kemanların taşkın coşkunluğunda. Çok güzel bir şiir kutluyorum; sevgi ve saygıyla...
 Hamra Okutgen
 03.01.2010 19:16

Cevap :
 .....evet bırakalım öylece...kemanların sesi ne içli ... çok teşekkür ediyorum beğeninize... Sevgilerimle Saygılar 03.01.2010 20:10

...

ADAKLAR BAĞLANIR DALLARA KÖRDÜĞÜM-ÇÖZÜLMEZ Kİ BİN UMUT GEÇER GİDER SENELER..UMUTLAR KAPI ÇALIŞI YAKIN OLSUN ,SEVGİLER SANA VE DEĞERLİ USTA NEDİM BEY'E
 (zirve)özden özpınar
 03.01.2010 14:44

Cevap :
 ...Çözülsün artık. Teşekkür ederim ...sevgiler ...selamlar... 03.01.2010 17:18
 ...

Bir teşekkür de benden değerli şaire, ve sana, okuttuğun için... Saygılarımla
 ***BİRGÜL***
 31.12.2009 20:51
 Cevap :
 Birgül, usta okur kesinlikle teşekkürleri, yazmaz bazen saygı duyarım...teşekkür ederim... 01.01.2010 13:21
 ...

"el bizim gibi sevda bilmez nefesi ölüm kokar"....ne çok şey düşündürdü bana...insanlığa dair...iyiliğine dair...kötülüğüne dair....ve bir kez daha insan oldum...iyilendim...kötülendim...de...iyi yanımı unutmadığımdan...bir güzel dönüverdim yüzümü...yine iyiliğin GÜL kokan yüzüne ...mektup oldu yine :))) Tebrik ederim...sevgiler...
 ElçiNSevgİ
 27.12.2009 22:26

Cevap :
 düşündürmeli de mi ve bilirsin mektuplar okunmak içindir...sevgiler.....teşekkür ederim.... 27.12.2009 23:09

 

  

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..