Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '14

 
Kategori
Güncel
 

İdam yada hibe edilsin istiyorum.

İdam yada hibe edilsin istiyorum.
 

İNSANLIK ,ADALET senden utanmalı ! Sen köpeğin tüylerine sevgiyle dokunurken ...... öyle bakma çocuk .....


Geçen hafta Kars'ta kaçırılarak öldürülen 9 yaşındaki  3. sınıf öğrencisi Mert Aydın'ınımızın  katili bulunmuş. Şimdi bize çok uzaklardan hani biz çocuklar güzel günler görecektik demiyor mudur ? Utanmıyor muyuz ? Biz çocuklarımıza sahip çıkamıyor muyuz? O kadar mı kirlettik dünyayı, kirlettik nefisleri ki  kirlendi dünya diye yazıyorum ama sonra kendim cevaplıyorum evet o kadar kirlendi dünya ve o kadar kirletildik, kirlendik !

Yutkunamıyorum bile Mert tıkamış boğazımı , resimdeki gözlerine bakıyorum öyle güzel gülümsüyor, öyle güzel bakıyor ki . Nasıl kıyılır diyorum sana nasıl ? Hangi vicdan, hangi nefs hangi cins, hangi  canlı buna hüküm verebilir. Buna cevap da isim de bulamıyorum.

Geçen hafta haberi okuduğumdan beri her sabah ilk işim  Mert'in katili yakalandı mı diye gazeteye bakmak oluyor ve bu sabah çok şükür yakalanmış olduğunu milliyet.com.tr 'de  okudum. Hafif bir serinlik  geldi içime şükür katil yakalanmış başka çocuklara zarar veremeyecek .

Peki şimdi ne olacak. Katilin yaşaması hazmedilebilir mi ? Öldü diyelim bu da yeterli mi, önce işkence  yapılıp sonra mı ölse ,Mert'e yapmış olduklarının  aynısı katiline de yapılsa piskopata bağlanmış gibi düşünüyorum hiçbir ceza kesmiyor içimdekileri sonuçta katil ne çekerse çeksin yaşayacak . Ölse de yaşasa da Mert gitmişti geri gelemeyecekti.

Mert'in katili yakalanıp  güvenliği sağlamak adına  Erzurum'a gönderen .emniyet mensuplarına çalışma ve çabalarından dolayı  teşekkür ediyorum ama çocuk katilinin yakalanmış olması beni  mutlu  etmiyor katili gereken cezayı alırsa mutlu olacağım. Sen mutlu olsan ne olur olmasan ne olur diye bir fısıltı oldu sanki kulağımda . Doğrudur ben mutlu olsam da olmasam da ne olur ki ama çocuklarımıza bulaşan kirli ellerde,zihniyetlerde azalma belki de tükenme olur.

Tecavüzlere yeter deme vakti gelmedi mi ? O kuyruk salladı, diğeri isteyerek verdi, cami avlusu ,yan yattı çamura battı misallerini bırakıp TECAVÜZCÜLERE gereken hak ettikleri ceza verilmelidir. 

Özellikle çocuk tecavüzcülerine İDAM yasası gelmelidir !   

İdam edilmeyeceklerse çocuk katili çocuğun  ana-babasına , mahallesine hibe edilmelidir.

 

 

 

  

  

   

 

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..