Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

İdamım müebbet oldu!

İdamımı beklerken,

Dediler ki müebbet!

Dilekçe mi vermiştin?

Kabul ettiler hayret!

*

Arada bir gelirsin,

Edersin bir ziyaret.

Seslenirler zindana,

Ziyaretçin var Ahmet!

*

Alışmamış gözlerim,

Uzun zaman zindanda.

Güneş gibi cemalin,

Karşımda mı bir anda?

*

Ben buna dayanamam.

Görme beni bu halde.

Hayallerde kalalım!

Hayalimde o belde!

*

Anlatmıştım sana çok,

Issız, sessiz bir yerde,

Önünde de bir nehir.

Yazar ya öykülerde!

*

Aşkına müebbetim,

Anla işte Mihriban.

Aklımdan çıkmıyorsun,

Vallahi bile bir an!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..