Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

19 Temmuz '08

 
Kategori
Futbol
 

İddaa Sonucları?

İddaa Sonucları?
 

CİMBOM bu senede ŞAMPİYON inşallah...


Lig Şampiyonluğuna Fenerbahçe'li Sayın Metin Başarslan'la, iddaa'ya giren ve koyu Galatasaray'lı olan, ''Milliyet Blog Yazarı'' Sayın Sabiha Rana, Kıbrıs'ta tatilin keyfini çıkarıyor...

Şimdi sizlere, Milliyet Spor Servisinde görevli, ''Gönüllü Kıbrıs Muhabirimiz Çingen Sabiş'in'' haberini aktarıyoruz..

Evet. Değerli görüşlerini aldığımız Sayın Sabiha Rana, Galatasaray'ın Şampiyonluğu tatilime yaradı. İyi ki GS'yım. Ben çok şanslıyım.. Tuttuğum takımın taraftarı olmaktan büyük gurur duyuyorum. Takımım bir yandan kazanırken diğer yandan da kazandırıyor dedi..

Sevgili Metin Beyefendi kardeşimle ''lig şampiyonluğuna'' iddaa'ya girmiştik.. Kendisi ezeli rakibimiz olan, Fenerbahçe Takımını tutmaktadır.. Bende doğduğumdan beri ''Babadan Galatasaray'lıyım'' Allah'a şükürler olsun ki CİMBOM şampiyon olunca, artık ''Kıbrıs Tatili'' benim için havada keklik olmuştu..

AZ KALSIN UNUTUYORDUM! Dedi ve devam etti..

Fenerbahçe şampiyon olsaydı şayet, ben bizim bütün mahalleyi yemeğe götürecektim.. Aksi taktir de Metin Kardeşim bana tam bir hafta Kıbrıs tatili hediye edecekti.. Şimdi; sizlerinde şahit olduğu gibi, ben Cennet gibi Kıbrıs'ta, ''aslanlar gibi'' tatil yapıyorum. Daha n'e olsun. Şu an buradayım ve iddaa sonucu kazandığım tatilin tadını çıkarıyorum.

İyi ki varsın CİMBOM. İyi ki varsın Sevgili Metin.. Seninle iddaa'ya girmenin ayrıcalığı bambaşkaymış.. Çok teşekkür ederim.. Galatasaray'ıma yeni sezonda başarılar ve sayısız goller diliyorum.. Acayip mutluyum. ''Melekler yüreğinizden öpsün'' diyerek, Kıbrıs'tan, siz okuyanlara selam söyledi..

Ayrıca! Sayın Metin Beyin hesabından bizlere çeşitli güzel ikramlar da bulunan Sevgili Sabiha Rana'ya gerçekten de çok teşekkür ediyoruz :) ve daha nice, nice ''dostça'' iddaa'lara diyoruz..

Haber Kaynağı: Çingen Sabiş. ÇAV BEYA :)


İddaa'yla ilgili önceki haberimiz:


İddaa Galatasaray-Fenerbahçe: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=108873


19 Temmuz 2008 Kıbrıs / Girne

Festival meşalesini Galatasaray'ın (yeni) Teknik Diröktörü Michael Skibbe ve Hıncal Uluç birlikte yaktılar: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=118918

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..