Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '07

 
Kategori
Okullar
 

İdealist müdürümüz methiyeler...

İdealist müdürümüz methiyeler...
 

Sizlere bir okul müdüründen bahsetmek istiyorum bu sabah.

Bursa Yeşil Ticaret Borsası İLKÖĞRETİM okulunun müdürü Rafet Yılmaz, okulumuza ilk tayin olduğu zaman, onun sert otoriter gür sesinin ardında, HEDEFLERİ OLAN PIRIL PIRIL, İDEALİST bir kimlik barındırdığını anlamıştım.

Her sabah derse giriş törenleri öncesi uzun söylevlerini özenle dinlediğim bu insan,
okulun ismini, başarı ve güzel turnuvalarla baş köşelere taşıma azmi, sebat ve yılmazlığı son derece takdir ettiğim bir karekter yapısındadır.

Soyadı gibi YILMAYACAĞINDAN eminim bu eski, köhne gelişmemiş sığı muhitimizin çocuklarının taşkınlıklarını, spor aktivitelerine dönüştürerek okul başarısı yatırımına dönüştürme çabaları, inmkansızlıkların, yüzölçümü çok komik dar bir alanda sığdırmaya çalıştığı o koskoca yüreğinin idealist adımlarını her sabah penceremi açarak dinliyorum.

DEVLET MEMURLARININ EN MAHİR OLDUKLARI PRENSİPTİR.
Salla başını al maaşını.

Ama söz konusu olan çocuklarımız ise eğer bizlere böyle hedefleri olan radikal çözümler geliştirebilen kararlı ve de azimli üstadlar gerekiyor.

Dün onu okulun son sınıf öğrencileri ile valeybol oynarken izledim.

Çok güzel bir tabloydu bu seyrettiğim.
Beyaz gömleğinin manşetlerini katlamış,
bahçeye bir file gerilmiş, orta son öğrencilerinin oks stresine moral vermek adına, MAÇ YAPIYORDU.
Onlarla DERS YILI BOYUNCA, baş başa özel dersler vererek, standartları zorlamaya çalışması, onlar ile mesafeli bir dostluk yaşamaya çalışması çok yeni bir duruştu benim için.

Çocukları bakışları ile sürekli ikiyüz elli walt elektrik vererek, şiddet/dayak/tehditler ile otorite kurmaya ve de bu korkuyu korumaya yönelik bir idareci tiplemesi sadece güvensizlik ve ürkeklik getirirdi.
Bunları görmediğim için çok mutluyum bu okulda.

Onun başarısı elbette tek kişilik değildir.

Onun yönetici kadrosunda yer alan md.yardımcımız sn.HATİCE FERİK VE TÜM EĞİTİMCİLERİN branşları doğrultusunda savaştıklarını onurla izliyorum.

Baştakiler düzgün olduğunda mutlaka alt kademelerde düzensizlik kalmayacaktır.

YILMAZ idealist müdürümüz gibi nice miilet sevgisi dolu yöneticiler ve eğitim çalışanlarına binlerce selam,
ve saygılar diliyorum.

Nilgün Çakıcı/ Bursa.

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..