Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '17

 
Kategori
Magazin
 

İdo Tatlıses Yeni Albüm Yolda

İdo Tatlıses Yeni Albüm Yolda
 

Ya Da Boşver single'ını yayınlayan İdo Tatlıses Ayşe Matay'ın Baba Radyo'daki programına konuk oldu. İdo Tatlıses yakında çıkarmayı planladığı albümü ile ilgili tüm detayları ve yeni projelerini anlattı.

Yeni albümünde 10 şarkıya yer vermeyi planladığını söyleyen İdo Tatlıses sevenlerine bir de sürprizi olduğunu açıkladı.

Yeni albümü için gelen ısrarlar sonucunda babasının, İbrahim Tatlıses'in klasikleşmiş şarkılarından Hasret Kaldım'ı yorumladığını söyledi İdo Tatlıses. Babasının şarkısını söylemenin zor olup olmadığının sorulması üzerine İdo Tatlıses "En güzelini söylediği için ben söyleyince ne gerek vardı diyorum kendi kendime. Bana komik geliyor.

Başkaları okuyunca da garip geliyor. Yapanları görüyorum, gül gül ölüyorum evde" dedi. Büyünce İbrahim Tatlıses ya da Tarkan olmak gibi bir hayali olmadığını belirten İdo Tatlıses "Doğru yorumcu olmak yeterli benim için" dedi. Yakın zamanda internet üzerinde bir Reality Show'a başlayacağını belirten İdo Tatlıses hayatında neler olduğunu, yaşadığı her şeye bu showda yer alacağını söyledi.

 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..