Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '12

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

İEL Liseler Arası Kısa Film Yarışması

Evet arkadaşlar başlıktan da anlayacağınız üzere bu kısa film yarışmasından bahsetmek istiyorum. İstanbul Erkek Lisesine başladığımdan beri derslerden kafamı kaldırabildiğim pek söylenemez. Ama okulumuzun bize sunduğu birçok fırsattan birini değerlendirip sinema kulübü üyesi oldum ben de. Bu sene dokuzuncusu düzenlenecek olan kısa film yarışması size de aynı fırsatı sağlıyor. Her yıl birçok ünlü sinemacının yer aldığı jürimiz gönderilen kısa filmler arasından en iyisini seçip ödüllendiriyor. Her türlü organizasyonu biz hallediyoruz. Size de sadece içinizden gelen bir konu üzerine filmizini çekip bize başvurmak kalıyor. Ben yarışmayla ilgili her türlü sorunuza açığım. Ayrıca yarışmayla ilgili ayrıntılı bilgiyi de kulübümüzün sitesinde bulabilirsiniz. Ha bu arada son katılım tarihi 4 MAYIS 2012! Katılımlarınızı ve sorularınızı bekliyorum.

 

 
Toplam blog
: 9
: 548
Kayıt tarihi
: 19.05.11
 
 

İel öğrencisiyim. Hayat hakkında çok fazla şey iddia edemeyecek kadar yeniyim. Ama sonuçta herkes..