Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '10

 
Kategori
Mizah
 

İflas etmiş tüccar eski defterleri karıştırır!

Güzel bir Alman Atasözü vardır arkadaşlar!

“ Wird in den Konkurs Kaufmann vertiefen!”

Dilimize “İflas etmiş tüccar eski defterleri karıştırır” şeklinde geçmiştir!

Aslında başlığı “iflas etmiş yahudi” olarak geçiyorsa da ben ırk ayrımına karşı olduğum için bunu bu şekilde değiştirmeyi uygun buldum!

Aslı şuydu!

“ Wird in den jüdischen Kaufmanns in Konkurs vertiefen!”

Ben bunu bu şekilde yazamazdım! Bu benim insani bakış açıma tersti! Daha genellemeyi tercih ettim!

Allah kimseyi iflas ettirmesin!

Hele de beyin iflası!

Alman Bosch şöyle diyor bir sözünde!

“Paramı kaybedebilirim! Kendim kazandım kendim kaybettim derim! Ama ya beynimi kaybedersem? Kime ne derim Hans?”

Hans ne cevap verdi bilmiyorum ama iyi bir sözdür bu!

Dünya kupasında Almanları favori görüyordum. İddia oynayan arkadaşlara söyledim bunu.

“Almanlar şampiyon arkadaşlar! Ona göre oynayın iddianızı. Sonra kaybettik maybettik anlamam! Ağlamayın yanımda sonra!”

Komşum vahlanıyor!

“Ah Ahmet, bir milyar yatıracaktım dört buçuk milyar kaldırıyordum. Para parayı çekiyor Abi!”

Akıl ve para!

Bu ikisinin bir arada bulunması lazım!

Biri oluyor öbürü olmuyor!

Öbürü oluyor biri olmuyor! (uzatma lan!!)

Not: Bu kadar Gece geyiği yeter arkadaşlar!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..