Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '09

 
Kategori
İzmir
 

İfo'nun Yeri

İfo'nun Yeri
 

Dün harika bir gün geçirdim. Bundan 5 yıl önce İzmir’e ilk geldiğimde tanıştığım ve dostum olan İffet Toker Hanımefendi’nin Seferihisar’da deniz cafe&plaj&bar açılışına davetliydim...

İffet ablanın kızı Gülçin ve onun şirin kızı Bade beni yolda karşıladı. Aslında İffet ablayı Gülçin sayesinde tanıdım. Gülçiin, tanıdığım iyi yürekli güzel insanlardan biri.... Gittiğimde eşi Gökhan da misafirlerle ilgileniyordu. İffet Abla beni görünce hemen yanımıza geldi. Hayırlı olsun faslından sonra mangal başında olan eşi Ahmet abiyle görüştük.

Mekana girdiğimde yine İzmir’e ilk geldiğimde tanıştığım arkadaşım Burçin, kardeşi Elçin ve arkadaşı Sena, anneleri Naime teyzenin masasına oturdum.

Güzel bir kalabalık vardı. Etrafımda mutlu neşeli insanlar... herkes bulunduğu yerden memnun görünüyordu.

Deniz Cafe&Plaj&Bar / İfo’nun Yeri’nde yiyip içebilecekleriniz:

Köy kahvaltısı, menemen, ızgara köfte, tavuk, et şiş, tost, balık, rakı, bira, şarap, nargile, çay, kahve, nescafe, meşrubatlar vs.

Mezelerden ; haydari, piyaz, şapşuka, semiz, patlıcan biber közleme, ezme pancar, brokoli vs.

Mangal keyfi dışında mezeler dahil olmak üzere hemen hemen her yiyecekten yemişizdir. Hepsi de harikaydı. Başta İfo olmak üzere emeği geçen herkesin ellerine sağlık... Bugüne özel olarak yiyecekler İfo’dandı. İffet abla dışında yiyecekleri misafirlere sunan Yalçın, Uğur ve İrfan’ı da unutmamak gerekir. Doğruyu söylemek gerekirse bizim dinmek bilmeyen yiyip içme azmimiz karşısında gençler oldukça yoruldu. Onlara da buradan teşekkürlerimi sunuyorum.

Akşama doğru misafirler gidince mekan sahipleri ve yakın dostlar kendilerini daha fazla tutamadılar ve hemen darbuka ve tefleri ellerine alıp başladılar şarkılara danslara... Şarkılarla coştukta coştuk. Sebo abinin sesi ve repertuarı harika... bunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Ahmet abiyle Gökhan'da hiç fena değillerdi.

Peçeteye yazıp istek şarkı istedim. “İstanbul Sokakları”

Bu büyük bir hataydı. Edindiğim tecrübeye göre demek ki neymiş? Repertuarı ne kadar geniş olursa olsun, İzmir’liden İstanbul şarkısı istemeyecekmişiz...

Şarkı sözlerini bilmiyorlardı. İmece usulü şarkıyı birlikte söyledik ama Gökhan’ın içine sinmedi ve orijinalinden şarkıyı buldu ve salonla birlikte bana dinletti. Bu zarif davranışından dolayı Gökhan’a teşekkür ediyorum.

Keyifle geçen saatlerden sonra gece yarısı oldu ve dönüş saatimiz yaklaştı. Yedik içtik ve “size doyum olmuyor ama biz kaçalım” dedik. Kalmam için tüm ısrarlara rağmen döndüm ama aklım orada kaldı. En kısa zamanda yeniden gitmeyi istiyorum.

Burçin’lerle birlikte eve döndüm. Dönüş yolculuğumda beni eve bırakan Sena-Elçin, Burçin ve Naime teyzeye bu şık davranışları için teşekkür ediyorum.

Temiz ve güzel bir mekanda hızlı servis ve aile ortamında cumartesi günleri canlı müzik-fasıl eşliğinde güzel bir gün geçirmek istiyorsanız İfo’nun Yeri’ni mutlaka görmelisiniz...

Adres:

Seferihisar Doğanbey Beldesi. Meltem tur sitesi. 182 sokak. no: 6 Cumhuriyet mah. Deniz Cafe Restaruant Plaj

Tel: 0549 245 49 46-0538 856 81 70

Sevgili İffet Abla; bu keyifli gün için teşekkür ediyorum. Deniz Cafe&Plaj&Bar / İfo’nun Yeri hayırlı olsun

iffettoker@hotmail.com

:) Bu şarkı Deniz Cafe&Plaj&Bar / İfo’nun Yeri'ne gelsin

İSTANBUL SOKAKLARI

Söyleyin sevgilim nerde
İstanbul sokakları
Çare bulun bu derdime
İstanbul sokakları
Onu benden siz aldınız
Onu benden siz çaldınız
Simdi yalniz bıraktınız
İstanbul sokakları
Sevdiğimi verin bana
İstanbul sokakları
Çare bulun bu derde
İSTANBUL sokakları

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..