Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '10

 
Kategori
Mizah
 

İgor Nataşa'yı seviyo!

“Abi, ben böyle aşkı ne gördüm ne de duydum! Anlatsam hayret edersin Ahmet Abi!”

“Oğlum, anlat da biz de yazalım Millet okusun! Nasıl bir aşk bu Osman?”

“Abi bildiğin gibi değil bu. Kerem ile Aslı bunların yanında hikaye kalır!”

“Hikaye zaten!”

“Abi boş ver onları! Bu başka bir şey!”

Bizim Osman keresteci! Rusya’dan tomruk ithal ediyor. Biçip bizim gibi insanlara satıyor.

Onun yanındaydım dün!

“Geçen gün bir adam geldi atölyeye Abi! Baktım tipik bir Rus!”

“Tomruk ihracatçısı mı?”

“Yok Abi! Ben de öyle zannettim başta! Girdi kapıdan içeri selam verdi! Aleykümselam, buyur kardeşim dedim! Ben İgor dedi, Rusya’dan Sibirya’dan geliyorum! Hoş geldin Abi dedim! Bir tomruk arıyorum da onu için geldim dedi! Ne diyorsun dedim, bir tomruk mu? Evet dedi! İçimden manyağın biri işletmeye gelmiş beni diye düşündüm! Bakayım lan pasaportuna dedim! Adam çıkardı pasaportunu ki gerçekten Rus Abi! “

“Allah Allah!”

“Niye arıyorsun o tomruğu peki dedim Rus’a! Güleceğim de zor tutuyorum kendimi! Ne desin Abi?”

“Ne dedi?”

“Tomruğun üzerinde İgor Nataşa’yı seviyor yazıyormuş!”

“O İgor bu İgor !”

“Evet Abi! Bu yazmış o yazıyı!”

“Eee?”

“Abi adam uzun bir zaman sonra gidiyor ormana ki ağaç yok! Nataşa’ya gösterecek ,bak kaç yıldır sana yanığım diyecek! Ağaç yok piyasada!”

“Manyağa bak! Onun için mi gelmiş buraya!”

“İhracatçıyı buluyor, onlar bizim adresi veriyorlar buna, bu da ta Sibirya’dan atlıyor uçağa geliyor buraya!”

“Tomruğu biçmişsin tabi!”

“Adamda şans var Abi! Durmuyor mu en altta! Tüm tomrukları aktardık!”

“Doğruymuş demek!”

“Tabi doğru! Ben de gördüm! Kalp içinde İgor Nataşa’yı seviyor yazıyor! Tarihini de atmış altına!”

“Ulan İgor’a helal olsun! Ne yaptınız sonra?”

“Önce İgor’la resmini çektim. Sonra hep beraber çekildik. Burada olduğu anlaşılsın diye! Keseyim o kısmı al götür Nataşa’ya göster dedim! Daha iyi inanır!”

“İyi fikir!”

“Yok dedi, sen getirirsin! Sürpriz yapmış olursun! Parçayı ben götüreceğim Sibirya’ya! Düğün sürprizi yapacağız!”

“Evleniyorlar yani!”

“Evet!”

“Ulan evleniyorlarsa daha ne gerek var buna? Sormadın mı bunu İgor’a?”

“Sordum! O zaman ben buraya niye geldim ki dedi!”

“O da doğru ya! Bunlar anlaşılmaz insanlar Osman! Ne yapacaksın gidecek misin Sibiryaya?”

“Abi söz verdik! Gidiş dönüş biletimi bile aldı İgor yahu! Bir haftalığına gidiyorum işte! Gezmiş olurum hem Abi!”

Valla şaşırdım bu işe!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..