Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '10

 
Kategori
Genel Sağlık
 

İğrenç bir kokudur; sigara

Bugünlerde sigaranın kapalı mekanlarda yasaklanmasının Danıştay’ ın; ‘’ Yürütmenin Durdurulması’’ için Yargıtay’ a başvurması adına yazıyorum bunları. Elimde olsa IV. Murat gibi yasaklardım ben bu meredi… Ki; ben açık alanlarda bile karşıyım.

Size ‘’ Aman sigara çok zararlı; bak insanı öldürüyor.’’ demeyeceğim. Çünkü bu sözleri pek ciddiye almıyor; birçok sigara tiryakileri. Bazıları da sigara içen bayanlara; ‘’Size bu sigarayı hiç yakıştırmıyorum. Sigara kesinlikle bayanlara yakışmıyor.’’ diyor. Ben sigarayı ne bayanlara, nede erkelere yakıştırıyorum. İkisinde de iğrenç duruyor. Sigara içenlere şu yönden uyarılarda bulunmak istiyorum:

Hani sigara izmaritlerinin küllüklerine (sigara kabı veya adı her neyse) attıkları zamanda; küllüklerden etrafa yayılan bir iğrenç koku vardır. İşte o iğrenç kokuyu yayıyorlar etrafına. Hele o sigara izmaritlerini 1(bir) gün beklet, o zaman o koku öyle bir çekilmez olur ki; bunu sigara kulanmayıpta o kukuya maruz olanlar daha iyi anlar. İşte ağızlarından etrafa yayılan koku odur. Kendi farkına varmaz ama birçok kişiyi rahatsız eder. Farkına varamadıkları o iğrenç kokuyu birde etrafındakilere sorsalar; o zaman anlarlar ne kadar pis bir şey olduğunu sigaranın. Beni sormayın; benim sigara dumanından dahi midem bulanır.

Not: Resim koymuyorum; sebebi ise zararlı olarak göstersem bile reklamı oluyor. Ki; reklamı dahi iğrenç kendi gibi…

 
Toplam blog
: 121
: 483
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Güneş ilk aydınlığını vurduğu an yeryüzüne. Işıltı içine girer hayat. Ve bu ışıltının peşinden koşma..