Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '09

 
Kategori
Öykü
 

İHANET!!!

İHANET!!!
 

Alıntı


Son Bölüm

Genç kadın perişan halde yerde oturan arkadaşını görünce hemen kaldırıp yatağa oturttu.Kız arkadaşına sıkıca sarılmış ve daha da şiddetle ağlıyordu.Arkadaşına ne diyecekti şimdi?Bu nasıl bir acıydı Allah’ım?

Genç kızın konuşmasına fırsat vermeden arkadaşı biraz sakinleşen kıza:

‘’Geçti güzelim yeter artık’’dedi.

‘’Bilmiyorsun hiç bir şeyi bilmiyorsun’’diye hıçkırdı ve devam etti.’’Dün eve geldiğimde onu yatağımızda asistanımla yakaladım’’dedi.

Arkadaşı oldukça şaşırmış ve duydukları karşısında çılgına dönmüştü.Şimdi bu göz yaşlarının sebebini çok daha iyi anlıyordu.Oysa sevgilisi onu arayıp ‘’dün gece biraz tartıştık,evden çıktı bir barda sızmış,barmen haber verdi eve getirdim,şimdide sinir krizi geçiriyor ve beni istemiyor,kapıdayım gelirsen anahtarı veririm.Beni görmesin ama onun için çok endişeleniyorum sen bir bak…’’ demişti.İşin gerçeğinin bu olduğunu bilmiyordu ve arkadaşını sakinleştirmek için gelmiş.

‘’Hayvan herif ne demesini bekliyordum ki’’

‘’Tamam güzelim biraz sakin ol,belki yanlış anlamışsındır’’diye aptalca bir teselli de bulundu.Bunun üzerine kız:

‘’Bunun nesi yanlış,sana burada bastım benim yatağımda diyorum’’diye çıldırdı ve daha sonra her şeyi detayıyla anlatmaya başladı arkadaşına:

‘’Dün gece bitiremediğim işlerim nedeniyle mesai yapmak istedim,asistanımda işi olduğunu söyledi ve erken çıktı.Sonra Oktay’ı aradım gecikeceğimi söyledim ve bir şeyler yemesini beni beklememsini istedim.Gelip alayım dedi,ben çıkışım belli olmaz ararım seni demiştim.İşlerim baya uzadı saat 22:30 ancak çıktım ofisten bu arada beni ne aradı ne de merak etti,bende bazı zamanlar çok yorulup uyuyor erkenden diye çıktığımı haber vermeden taksiye atladım ve eve geldim.Kapıyı uyuyordur diye sessizce açtım,içeri girdiğimde bir kadın ayakkabısı vardı girişte ama benim ayakkabım değildi.Yatak odasının kapısı aralıktı ve içerden bir kadın çığlığı yükseliyordu.Önce olamaz dedim ve çıkmak için kapıya yöneldiğimde ayakkabının sabah asistanımın yeni aldığı için bana gösterdiği ayakkabı olduğunu fark ettim, sessizce odaya yöneldim.Koridor da çıkarılmış bir bluz ve Oktay’ın gömleği vardı.Odanın kapısından baktığımda her biri bir yere fırlatılmış kıyafetler ve iç çamaşırları gözüktü,daha fazla dayanamayacağımı hissettim ama bir his kapıyı iyice aralamamı söyledi.Oktay ve kadın benim yatağımda.Allah’ım görmez olsaydım.Oktay’ın omuzu üzerinden uzanan bir kadın kafası ve ardından gelen cümle ‘’kalk çabuk,Serap burada…’’ asistanımdı bu,kesinlikle oydu ve nişanlım,sevgilim her şeyim dediğim hayvan…’’yaşlar gözlerinden sicim gibi boşalıyordu.

‘’Şşş! Tamam tatlım geçti’’

‘’Hiç de sana anlattığı gibi tartışma değil sadece değil mi hikaye?’’ dedi Serap gözlerini silerken.

‘’Peki neden eve geldin?’’

‘’Ben evden çıktım gittim bir bara,birkaç bira içtim sonra yürüdüm sokaklarda ve sabaha karşı üçe doğru yeniden bir bara girip içtiğimi hatırlıyorum,sabah uyandığımda yatağımdaydım,banyoda harap halimi görene kadar gecenin bir rüya olduğunu düşünüyordum…’’

‘’Anladım tatlım,doğru ya barmen haber etti demişti.Tabi sen durumu hatırlayınca kıyamet koptu,o hayvanda vicdanının daha fazla sızlamasına neden olacağın bir şey yapma diye beni aradı’’

‘’Onda vicdan ne arar.Geberse yüreğim sızlamaz.Pınar ne olur gidelim buradan’’ diye ayağa kalktı.

Yatağın altından bir bavul çıkardı ve dolapta ne varsa doldurmaya başladı.

‘’Gidelim ama biraz sakin ol istersen Serap’çığım?’’

‘’Sakinliği falan yok bu işin bir dakika daha durmam burada ben’’

‘’Peki o zaman sen bir duş al ve kendine gel biraz,bende eşyalarını toplayayım bana gideriz tıpkı eskiden olduğu gibi orada toparlarsın kendini olmaz mı?’’

Kız bu teklifi kabul etti ve duşa girdi.Pınar gerçekten bütün eşyalarını yerleştirmişti bavula geri kalanları sakinleşince alır diye düşündü ve aynanın önündekileri de yerleştirdi küçük bir çantaya.Bu arada kız duştan çıkmıştı.Parmağında nişan için taktığı alyansı ile yüreğinden de bütün anılarını çıkardı sanki,bıraktı usulca yatak odasındaki aynanın önüne ve bir daha dönmemeye kararlı bir şekilde çıktı kabuslarının sahnesi olan bu evden.

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..