Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '12

 
Kategori
Siyaset
 

İhaneti gördüm

İhaneti gördüm
 

İhaneti Gördüm Erdal Sarızeybek


Değerli milletvekilleri, terörde 30.000-35.000 insanımız kaybedilmiştir. Maddi kayıp, doğrudan harcanan paralar ve dolasıyla kaybettiklerimizle beraber tahminen 200 milyar dolardır. 200 milyar dolar 300 katrilyon Türk lirası eder ve bugüne kadar ölü veya sağ olarak ele geçirilmiş, bertaraf edilmiş, pasifize edilmiş Pkk'lı sayısı 29.000-30.000 civarındadır. Bu hesabı özellikle iyi dinlemenizi istirham ediyorum.

30.000 pkk'lı ölü veya sağ bertaraf edilmiştir ve 300 kattrilyon harcanmıştır.1 Pkk’ lının bertaraf edilmesinin devlete maliyeti 10 trilyon Türk lirasıdır.

10 trilyon Türk lirasıyla 1 Pkk’ lı bertaraf edilmiştir.

Hüseyin Çelik Akp Van Milletvekili,2011

Kaynak: ihaneti Gördüm Erdal Sarızeybek pozitif yayınları basım 2007 s:118

Şehit olan bir askerin değerini belirtecek bir miktar elbette olamaz. En büyük hatamız, yeter artık, sabrımız taştı, bıçak kemiğe dayandı, artık dönüş yok dememizdir.

Bunların olması için binlerce şehit vermemiz gerekmezdi. Geri dönüş olmayacağı 1984de Eruh deki Pkk eylemiyle anlaşıldı. İsrail 1 askeri ile 1027 filistinli takas ediyor.

Biz ise 4-5 asker şehit olduğunda sabrımızı sürdürdük, sesimizi çıkarmadık yanlışı 1984 de yaptık!

http://emirergin.blogspot.com

 
Toplam blog
: 56
: 1239
Kayıt tarihi
: 14.11.11
 
 

30 ülke ve yüzlerce şehir gezisi için tatiliyet İstanbul Üniversitesi Arkeoloji ve Tarih bölümü, ..