Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

İhanetin sesi

İhanetinle doldu dünyam şimdi.

Sevmekten yorulur mu insan? Yoruldum ben işte. Her sevmede bir kere daha canım yandı. Her canım yandığında bir parçam daha koptu sanki. Her kopan parça benliğimden birşeyler alıp götürdü. Ve sonunda soğudum sevmelerden. Sonunda korkar oldum kaybolmaktan bir sevgi uğruna.

Telefonun diğer ucunda ihanetin sesi vardı bir ucunda ben. Şaka gibi geldi önce sonra anladım asıl gerçek buydu. Bana dürüslükten bahseden insandı bunu yapan. Bana sevgi sözcükleri fısıldayan insan.seni seviyorum cümlesini kolayca söyleyebilen insan. O tutkulu sözlerin büyüsüne kapılmadım ben. Ben onun hayatı sevmesini sevmiştim. Mutluluğu sevmesini sevmiştim. İhanet bu kadar kolay olmamalı yada insanlar bu kadar alçalmamalı. Bana bunu yaşatmaya hakkı yoktu ki. Bir kere daha beni hayattan soğutmaya...

Sen yapacağını yaptın ve bana yapacak birşey bırakmadın. Oysa yapacak çok şey vardı seninle. Hepsini alıp gittin... Çok acıttın canımı. Ve yine gözyaşlarıma yenik düştüm. Yine teslim oldum onlara. Ağladım ama biliyordum bir damla gözyaşıma bile değmezdin. Beni aldatmanı gerektirecek ne yaptım ben sana. Madem yüreğinde benim sevgime yer yoktu, madem sende yürek yoktu niye girdin ki hayatıma... Niye?

Başlarken söylemiştim oyun arıyorsan ben yokum demiştim. Benim gücüm yoktu çünkü. Tükendi. Umutların son bulduğu yerde çıktın karşıma. Ağlamana izin vermeyeceğim demiştin bana başlarken... Ben ağlatan ilk kişi değilsin merak etme. Değerli tek insanda sen değilsin bunu da unutma. Sen değer verilmeyi bile haketmiyorsun.

Teşekkür ederim çünkü seni sevmek üzereyken öğrendim herşeyi.
İhanetin değil gözyaşlarımın sebebi, hak etmediklerim... Karşılığını alamadıklarım... Hep yanlış insanla karşılaşmalarım...

Son oturduğumuz çay bahçesinde oturma artık! Sana üç yıını vermiş bir insan var. Aldatılmayı haketmiyordur. Bende senin hayatında sadece renk olsun diye yer alabilecek bir insan değilim zaten. Sen beni sevemezsin ki. Sevgimi taşıyamazsın. Yüreğine sığmaz benim sevgim. SEN DEVAM ET ONUNLA OLAN YOLUNDA İLERLEMEYE...

 
Toplam blog
: 15
: 886
Kayıt tarihi
: 16.06.08
 
 

1984 Trabzon doğumluyum. Üniversete mezunuyum.Hayatı sevmek istiyorum ve bunun için uğraşıyorum.....