Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '07

 
Kategori
Kitap
 

İhbar ediyorum yüreğimi sana

İhbar ediyorum yüreğimi sana
 

" Bıraktım suskunlukları bir yana, bağırıyorum. Boğazım yırtılırcasına haykırıyorum. Sana sevdamı anlatıyorum. Yüreğimi ihbar etmekten korkmadan, içimdeki deli dolu coşkuyu saklamadan, heyecanın en büyüğünü yaşayarak, her haykırışımda çoğalarak anlatıyorum. Sensizliğin beni boğduğu zamanlara inat, cesurca yüzüyorum aşkın denizinde... "

Sevdiğim şeyleri sizinle paylaşmanın benim için bir hobi haline geldiğini artık biliyorsunuz. Bunları genellikle yeni piyasaya çıkmış ya da çıkacakların arasından seçiyorum. Ancak, uzun zaman önce yazdığım bir kitap tanıtımı hala ana sayfamda en çok okunan blog olarak kalmaya devam edince, bugün tıklama ihtiyacı hissettim ve bir yoruma verdiğim cevabı gördüm. Bunun üzerine de, aylar önce çıkmış olmasına rağmen bu kitabi tanıtmanın benim için bir görev olduğunu düşündüm.

Bildiğiniz gibi, " Aldatan Kadınlar Anlatıyor" adlı kitabı tanıttığım dönemlerde, oldukça eleştirel yorumlar almış ve son derece şaşırmıştım. Çünkü, onun aşka, insanlara ne kadar saygılı olduğunu bilen bir okuycusuydum her şeyden önce. Yorumlarda, Mehmet Coşkundeniz' in bu kitabı yazmakla bir anlamda sansasyon yaratmak istediği ve özel hayatlara çok fazla müdahale ettiği iddia edilmiş, onun aşk üzerine yazdıkları, insanlara aşılamak istedikleri tamamen unutulmuş, bu konuya odaklanılmıştı. Ben de, bu kitaptan sonra çıkaracağı ilk aşk kitabını tanıtma sözü vermiş ama uzun zamandır bunu atlamıştım. Bunun için, başta Mehmet Coşkundeniz' in hayranları olmak üzere tüm okuyucularımdan özür diliyor ve bu durumu hemen telafi ediyorum.

Yine her zamanki akıcı, sade ve samimi anlatımıyla, buzlaşmış kalpleri bile aşka imrendirecek, kendisini eleştirenlerin bile yüreğini ısıtacak yazılar sunmuş bizlere sevgili Coşkundeniz.
" Aldatan Kadınlar Anlatıyor " adlı kitabından kısa bir süre sonra piyasaya sürdüğü "İhbar Ediyorum Yüreğimi Sana" adlı bu kitapta neler yok ki? İtiraf edilmemiş duygular, ihanetle yaralanmış kalp, aşkını bulmanın coşkusunu yaşayan bir aşık, cesur, korkak, çaresiz, umutlu sevdalılar, aşkta kural olmadığını kanıtlayan hikayeler ve tabii ki Aşk Doktoru' nun aşk hastalarına yazdığı reçeteler... Aşka dair aradığınız ne varsa bulacağınız, hele aşkı okumayı seven biriyseniz, ki Çiçek Bahçesi' ne sık gelenlerdenseniz, öylesinizdir :), elinizden düşüremeyeceğiniz bir kitap.

Geç kaldım diye düşünüyordum ama bu tanıtımı bahar zamanına denk getirdiğim iyi oldu belki de... Ekim ayında piyasaya sürülmüş bu kitap aslında tam da baharda lazım bizlere. Şimdi aşk zamanı, aşkı okumak, okutmak, yaşamak ve yaşatmak zamanı. E, o zaman aşkı ihbar eden bu sayfalara dalalım hep birlikte...

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..