Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

05 Kasım '09

 
Kategori
Siyaset
 

İhbarcı meçhul subay kim?

İhbarcı meçhul subay kim?
 

Daha onceleri "Emekli Bir Subay" ismi ile yazdigimda epeyce yorum almistim. Hatta, genc bir subay arkadasimiz; "Ben sizin kim oldugunuzu biliyorum. Siz O..." demisti.

Dahasi da var! Saka yollu da olsa; "Ergenekon'un 1 numarasi Kemal isminde biri. Siz olmayasiniz?" diyenlerde var.

Simdi de; epeyce detaylari aciklayan mektuplari kaleme alan subay arkadasimiz icin benzeri sorulari -bana- soruyorlar:

- Sizce ihbarcı meçhul subay kim?

Nasil bilebilirim? Ben emekli olali 15 yil olmus. Devre arkadaslarim Korgeneral, Koramiral. Olsa olsa andicda parafesi-imzasi olan Korgeneral, Koramiral ve Orgeneralleri tanirim?

Ama; bu subayin kim olduguna dair fikir yurutebilirim. Sizler kadar!

***

Bu kadar detayli bilgilere ulasabildigine gore, en az 'Cuntaci subay adaylari" kadar cuntaci?

Komutanlarina kuskun!

Arkadaslarina dargin.

TSK'dan gelecek beklemeyen.

Cesitli nedenlerle birlikte oldugu kisilere kizgin.

...

Demokrasi asigi.

Vatansever.

Milliyetperver.

Yuregi insan sevgisi dolu...

Vs., Vs...

***

Gordugunuz gibi sizlerden fazla farkli dusunemiyorum.

Ama; bildigim bir sey var;

Eger uzerinde parafeler olan bu belge uzerinden hareketle "Cunta" cilara ulasilacaksa;

Genelkurmay IInci Baskani bu belgeyi komutana arz ettigine gore (hem de Nisan ayinda)

Komutana (Genelkurmay Baskani) sorulmali:

- Siz bu belgeye ne islem yapmistiniz?

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..