Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '09

 
Kategori
Anılar
 

Ihlamurlar altında...

Ihlamurlar altında...
 







Sıcak yaz akşamlarında

Saklambaç oynardık.

Ve sokak lambalarının ışığında kemik atmaca...

Annem elbiseler dikerdi karpuz kollu

Etekleri fırfırlı..



Evimizin önünde ıhlamur ağacı vardı,

Çay kokulu... ıhlamur kokulu kahvaltılar yapardık.

Elektrik direğindeki guguk kuşu,

Bana hep şarkılar söylerdi...

Bir kepçe dondurmayı yer, ama bitiremezdik.

O zamanlar her şey az ama güzeldi...

Yaz sıcaklarının gölgesinde

Öğle uykusundan sonra aldığımız kelebek gazetesi,

Akşamları, ağustos böceklerinin sesiyle yediğimiz her yemek muhteşemdi!

Ben,geri gelmez olduğunu bildiğim sevinçlerimi özlüyorum.

Okul bahçesindeki oyunlarımı...

Yere her düşüşümde kanayan yaralarımı...



Kuşların yuvalarından attığı yavruları toplardım...

Ve toplarken ağlardım...

Ağladığım o güzel günleri

Tekrar yaşamak istiyorum...

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..