Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '13

 
Kategori
İnançlar
 

İhlas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Enver Ören vefat etti..

İhlas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Enver Ören vefat etti..
 

Bundan tam otuziki yıl önce iki buçuk üç yıl çalışıp istifa ettiğim Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir kurumda muhasebe müdürü yardımcılığı görevime başlamama o yardımcı olmuştu..

Böbrek yetmezliği nedeniyle dün hayatını kaybetti, bugün Eyüp Camisinde ikindi namazı ardından cenaze namazı kılınarak toprağa verildi..

Abartı yapmayı hiç sevmem. Cenaze namazlarında ben öyle kalabalığa ilk kez tanık oldum..

İhlas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Enver Ören'den bahsediyorum..

Ünlü insanların sağlığında sevenleri de sevmeyenleri de olur tabiati gereği..

Televizyon ekrenlarına yansımış mıdır bilemiyorum ama cenaze namazı bitiminden hemen sonra orta yaşlı beyaz sakallı bir adamın olumsuz tavrı dışında kayda değer olay yaşanmadan toprağa verildi..

Tesadüf karşılaştığımız Metin abi ile yaşlı adamın tepkisini analiz ettik.

Finans ile ilgili bir konuda tepki göstermiş olabileceğine yorumladık..

Bizim toplum hakikaten bi alem..

Zira doğru bir tanedir..

Hayata hep böyle bakmışımdır ve böyle bakmaya da devam ediyorum..

Bir kere kar-zarar ortaklığı deyince ben şöyle anlıyorum. Ortak olunan kurum veya işletmenin karına da zararına da ortak olmak..

Doğru mu?

Doğru..

Ee, sen kendi isteğin ile herhangi bir kar-zarar ortaklığına ortak olacaksın, kar getirdiğinde çok iyi, zarar getirdiğinde kurum kötü öyle mi?

Ekonomik krizleri oluşturan etken ve nedenleri kenara koyup ayrı bir tartışma konusu olduğunu belirterek konumuza devam etmek istiyorum..

Peki, sözümona mağdur ve mağdurelerin hukuksal ve inanç bağlamında hak talep etmeleri doğru mudur?

Hukuksal olarak doğru olmadığı kar-zarar ortaklığı sözleşmelerinden anlaşılabildiği gibi, inanç bağlamındaki durum hakkında yorum yapamayacağımı belirtmek isterim..

Mağdur ve mağdureler diğer batık bankalardaki işlemler gibi işlem görülmesini yani faizi ile paralarının iade edilmesini istemişler..

Var mı böyle kural bilmiyorum..

Eğriye eğri, doğruya doğru arkadaş..

Buna şark kurnazlığı derler..

Şimdi de bugün gel cenaze namazının hemen ardından olay yarat!..

Peki nerede senin inanç türbülansın?

İnancın gereği, en azından cenazeye saygı göstermen gerek miyor muydu?

Demek ki, doğru insan olmak inançlı olmak demek değilmiş..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..