Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

İhtimaller denizi

İhtimaller denizinde kabaran şu dalgalar, vurmasa kıyılarıma. Söküp atmasa yosunlarını, bana. Törpülemese kayaları, çekmese kumlarımı ya da ben o denize dalsam, ihtimallerin o, "bütün hallerini" yaşasam, sen kabarmasan...Diyelim ki kabardın? İçinde ki bir mağarada bulsam nefesi, orada soluklansam senin yankınla...Biraz derinlerine insem sonra, dibin çamur olmasa, bulanmasan...Yüzeyde olsam, esen rüzgardan aldığın güçle kabarıp boğmasan, atsan beni kendi kıyıma...

Bütün bunları yakıcı güneşin altında, "sensin" diye bakmalarıma versen... Üstüne, serin esintinle essen gözlerime... Mavileşse gökyüzü...O gökyüzünden sana tablolar çizsem...Düşürmesen gökyüzünü... Düşürmesen beni gözlerinden... Bir ihtimal var seni sevmeme, düşürme sesimi kulağından, düşlerinden, elinde ki notalardan. Düşürme beni! Belki bu ihtimaller denizinde boğulmadan sularına karışırım.Düşürme

 
Toplam blog
: 76
: 418
Kayıt tarihi
: 26.04.09
 
 

İçimi yazılarıma, dışımı enerjinin akışkanlığına bıraktığım ben, yaşama her sıradan insan kadar m..