Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

İhtiyatlı sevmek

İhtiyatlı sevmek
 

ANKARA


Bir ‘sen’ sakladım içimde 
Hani hayat ya bu, ne olacağı bilinmez ya 
Bir gün her şeyim olur da 
Altıma bir araba çekerim de 
Şu hiç yoluna girmeyen işleri bile 
Bir yoluna koyarım da 
Makam mansıp sahibi, 
Yat kat sahibi bir beyefendi olurum da 
Saygısını kazanırım da herkesin 
Ne bileyim işte insan koşarsa 
Öyle delice neyin peşinden 
Bu dünyada neyi isterse en çok 
Ne için kırarsa en sevdiklerini, 
Ne için ihmal ederse 
İşte ben de tam da ona 
Ona sahip olurum da 
Yani bir gün gelir de, mesela 
İstemediğim kadar her şeyim olur da 
İstediğim kadar bir ‘’sen’’ olmaz ya. 
Elinin elime değdiği rüyaların 
Gecelerini sakladım koltuğumun altında 
Gözlerinin gözlerime değdiği anların 
Günlerini sakladım kitap aralarında 
Yürüdüğün yolların tozunu, toprağını 
Sakladım içimde bir yerlerde 
Hani hayat ya bu, ne olacağı bilinmez ya 
Gün gelir de tozuna toprağına bile 
Hasret kalınır ya her şeyi bizim olanın 
49 
İsmini biriktirdim kumbaralarda... 
Gülüşünü çekip koydum bir köşeye 
Hani hayat ya bu, ne olacağı bilinmez ya 
Bugün hep seninle olan gün gelir bulunmaz ya 
Benim için döktüğün gözyaşlarını 
Gözlerini sonra kahverengi gözlerini 
Yakınlığını sakladım, samimiyetini... 
İyi kötü bütün cümlelerini 
“Özledim! ”i, “Seni seviyorum! ”u 
Hatta “uyandın mı? ”yı, “nerdesin”i... 
Hani hayat ya bu, ne olacağı bilinmez ya 
Gün gelir, artık özlemezsin ya, 
Belki özlesen de sevsen de 
Bana söyleyemezsin ya 
Ağlamazsın ya artık benim için 
Ya da ağlasan da bana göstermezsin ya 
Akan gözyaşlarını 
O en klasik soruları, “nerdesin”i 
“Uyandın mı''yı, okula “gelcen mi”yi 
Herkese sorarsın da bana sormazsın ya 
Onlara bile hasret bırakırsın ya.
 
Nuh Üstün
 
 
Toplam blog
: 32
: 223
Kayıt tarihi
: 26.10.15
 
 

ODTÜ  mezunu, bir şiir kitabı bir de romanı var. ..