Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '08

 
Kategori
Sinema
 

III.Uluslarası Dadaş Film Festivali'nde Ben de Ödülümü Aldım!

III.Uluslarası Dadaş Film Festivali'nde Ben de Ödülümü Aldım!
 

fotoğraf: Albayrak gazetesinden sevgili dostum Recai Pak'a ait


Ben de ödülümü festival başkanı Nil Gürpınar’dan aldım:)

Bu yıl uluslararası nitelik kazanan ve 3.’sü yapılan Dadaş Film Festivali dün sona erdi. Festivalde ödül alan sanatçı ve yapımları halk jürisi belirledi. Avrupa Yakası’ndan ve Turkcell’in reklamlarından tanıdığımız, Beyaz Melek filmindeki rolü ile en iyi yardımcı erkek oyuncu ödülünü alan Sarp Apak, sinema hayatındaki ilk ödülünü hem de "halk jürisi"nin seçimiyle almaktan çok mutlu olduğunu belirtti. Ayrıca güzelliği ve zarafeti ile ödül töreninde dikkatleri üzerine çeken Azeri kızı Nesrin de ilk ödülünü almanın heyecanını yaşadı.

Geceye telefonla katılan yönetmen Çağan Irmak, tüm Erzurumlulara ve halk jürisine teşekkür etti.

En iyi erkek oyuncu: Şener Şen, Kabadayı filmindeki rolü ile,

En iyi kadın oyuncu: Nesrin Cevatzâde, Dilber’in 8 Günü filmindeki rolü ile,

En iyi film: Tatil Kitabı

En iyi yönetmen: Semih Kaplanoğlu, Süt filmiyle

En iyi senaryo: Çağan Irmak, Ulak filmiyle

En iyi yardımcı erkek oyuncu: Sarp Apak, Beyaz Melek filmindeki rolü ile

En iyi yardımcı kadın oyuncu: Şerif Sezer, Ulak filmindeki rolü ile.

Onur Ödülleri:

Şener Şen, Fatma Girik, Yılmaz Atadeniz, Safa Önal, Yücel Çakmaklı, Nuri Bilge Ceylan

Festivalin Başkanı Nil Gürpınar Hanımefendi de festivalle ilgili yerel ve ulusal basında çıkan yazılarım nedeniyle Dadaş Film Festivali’nin heykellerinden bir tane de bana hediye etti. Benim için önemli bir hatıra olacaktır, kendisine teşekkür ediyorum.

Usta oyuncu Şemsi İnkaya’nın ödül ve kapanış töreninde caz müzik eşliğinde sahnede oynayışı salondan büyük beğeni ve alkış aldı.

Dadaş Film Festivali’nin bu seneki en önemli misyonu Türk dünyasının yönetmenlerini bir araya getirmek, yapılan panellerle Türk sinemasını ve dünya sinemasını değerlendirmek, Türkî cumhuriyetlerin ortak sinema organizasyonları için önemli adımlar atmak olmuştur.

Şimdiden herkese hayırlı bayramlar...

 
Toplam blog
: 143
: 2341
Kayıt tarihi
: 22.08.07
 
 

Bu âlem içinde aileme zaman ayırmak, gezmek, okumak, fotoğraf çekmek, resim çizmek ve iş hayatı h..