Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İişçilerimiz

İişçilerimiz
 

Günümüzde işçi sınıfı'nın durumu ne yazık ki şöyle bir durum aldı; makine gibi
çalışırsın çok çok az bir ücret alırsın. Aldığın ücret'lede geçinirsin ki imkansız...
İnsan gibi yaşama şansın hiç bir zaman olmadı, zaten olamazda hiçbir şekilde insani hakkın yok (hasta olmak, çocuğunun hasta olması, aile bireylerinden herhangi birine bir şey olması v.b.) iş verenlerimize göre bütün bu anlattıklarımız tamamen hayal ürünüdür!

Ama ve lakin durum işe geldiğinde ise çalışmalısın hiç durmadan yorulmadan usanmadan bir dakika bile iç geçirmeden of çekmeden çalışmalısın. Canına yandığımın büyük kapitalist çarklarını döndürmelisin. İş verenin senin üstünden milyon dolar'lar kazanırken, sen asgari ücretle ya da biraz daha şanslıysan asgari ücretin biraz daha fazlasıyla yaşayabilmelisin aslında yaşayabilmelisin dediğime bakmayın; İp cambazları gibi ince ve uzun bir ipte yürümeye çalışmalısın! İşte ne yazık ki işverenlerimiz büyük patronlarımız ağa paşalarımızın bizden istediği şeyde zaten bu...

Ama bu düzen bizim ağa paşaların istediği gibi gitmemeli. Şu anda olmasa bile önümüzdeki zamanlarda bu düzen değişmeli! Ben şunu da istemiyorum, güzide devlet dairelerimiz gibi sabahtan akşama kadar yan gelip yatıp daha sonrada hak etmediğim bir maaşı almayı hiç bir zaman kendime yediremedim yediremem'de, benim sadece ve sadece istediğim şey; yatığım işte hakkım olan neyse
onu almak. Ama şimdiki düzendeki gibi değil, gerçek şartta günümüz TÜRKİYE'sinde insani koşullarda yaşayacak kadar bir ücret almak işte tek istediğim şey bu!

Ben ne sağcıyım nede solcu sadece ezilen hor görülen tarafta olan bir yolcuyum
saygılarımla...

YİĞİT YALÇIN

 
Toplam blog
: 3
: 289
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Adım Yiğit Yalçın Kocaeli üniversitesi öğrencisiyim. Profosyonel olarak müzikle uğraşıyorum. ..