Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '14

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İ.K.

Yeni doğan güne

Sevinçle başlarım

Ne iş olsa yaparım

İş bende değil tamam patron da sensin

Sana kendimden bahsedeyim

En güzel okullarda okudum

Zihnimi önyargısız dokudum

Sana dedim ya işi isteyen çoktur

Ama benden uygunu yoktur

Tecrübe, hergün gezdirdiğim köpeğim

Başarı, kendiliğinden gelen yedeğim

En zayıf noktam hep çalış hep çalış

İstediğim bir kap çelınç

Çatalsız yiyebilirim spagettiyi

Kusursuz yaparım oldu bittiyi

Müdür olunca nasıl bir sansasyon

Hep ileri hep motivasyon

Liderlik kırıla gider

Takım çalışması illallah eder

Yapım acayip mülayım

Tıkım çıkmaz izinsiz de geçse oniki ayım

İngilizcem pırfekt, istediğin yerden sor

One two three four

İskoç dese de bizim hanım

İrlanda'ya çalar aksanım

Leb demeden anlatırım Çorum'u

Uçururum ben bu kurumu

Bence şirketiniz 10 numara

Siz bembeyazsınız hepsi kapkara

Bana bir iş ver unut

De ki  bana şunu yut

İş bitince gel alnımdan öp

Maddiyatsa bir  teferruat, bir çöp

Para hiç önemli değil

Sevdim mi ben birşeyi

Benim derdim üçbuçuk

Sevinsin dudağımdaki uçuk

Bence eğilmemeli, dik durmalı kişi

Ne dersiniz aldım mı işi?

 
Toplam blog
: 10
: 127
Kayıt tarihi
: 17.04.14
 
 

Doktor, uzman, felsefe ..