Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
 

İkbal teyze halk değil!

İkbal teyze halk değil!
 

Çankaya halka açılacaktı.

Haberlerde izlediğimiz kadarı ile,

internetten başvuru yapanlar dikkate alınacaktı.

Önce gazeteciler köşkü gezdi.

Sayın Sezer’in sırtına koyduğu minderi bile öğrendik.

Yahu şu halka açılmak o kadar güzel ki!

Teyzem yolunu tuttu Çankaya’nın.

Çünkü.

Sıra halktaydı.

Ancak.

İnterneti olan başvuracağı için .

Diğerleri halk sayılmaz mıydı.

Bilemedim.

Netekim!

***

İkbal teyze.

Yanlış yaptı.

Altı bin YTLelektrik.

Yedibin YTL su borcu.

Yıllardır çözememiş.

“Çocuklarım hasta oldu” diyordu.

***

Çankaya’nın halka açılacağını duyunca.

O da derdini açacaktı.

Soluğu köşkün kapısında aldı.

Ağlıyordu.

Çöktü kaldırımın kenarına.

Yorgun.

Umutsuz!

***

Elinde telsizli bir adam yolu gösteriyordu.

Ben pek anlamadım.

Amma.

Herhalde internet kafe filan işaret ediyordu, telsizli adam.

Veya evinin yolunu.

***

İkbal teyze.

İçeri giremedi ama.

Kaldırımın kenarına yığılıverdi yorgun ayaklarının üzerine.

Telsizli adam.

Yolu gösterdi.

***

Anlamıştır artık İkbal teyzem.

İstikbalinin değişmeyeceğini.

Çankaya halka açılıyor amma.

İkbal teyzem anladı.

Ben de anladım, Teyze halk değildi.

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..