Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '18

 
Kategori
Dostluk
 

İki "Köpek"

İki "Köpek"
 

Sağlam karakterliydi..birincisi..
Neşeli..  

Hüzünlü.. sessiz biriydi ikincisi..

Yaman!dı adı ilkinin..
Sağlam karakterli bir arkadaşımdı.. Neşeli..
Kedilerle, tavuklarla hiç kavga etmedi.. çocukları çok severdi..,

Çöpe atılan bir atık gibi üç aylıkken sokağa terk edilmişti.. tanıştık yavru Yamanla..
Beni ailemi çok sevdi..
Yavruluktan çocukluğa geçerken öğütlerimizi hep dinledi.. Sağlam karakterli vicdanlı biriydi..
Geçen kış hastalandı... İstanbul Veterinerlik Fakültesinde üç gün kaldı.. son anlarında başı ellerimdeydi..

Göz gözeyken sıcacık başı soğumaya başladı.. Gözlerime üzülme diye diye bakarken yitti gitti..
...

Garip koyduk adını ikincisinin.. Kocaman vücudu..
Bir araba çarpmış ..,ayağınıın biri çok kötüydü..

Yamanın yittiği gün tanıdım onu yakından..
Daha önce görmüştüm sokakta ..
Yamanı Bahçeye uğurladığımız gün yine geldi....

Topallıyordu..
En yakın arkadaşımı yitirdiğim  gün ..
İlgiyle bakamadım bile..,
Ayağı çok kötüydü..,
Bahçeye aldık onu..
Yemek verdik su.. O kadar..
İlgilenmedi aileden hiç kimse..

Bana baktı yemek verirken..
Öyle üzgündüm ki bakmadım bile gözlerine..

Hafta sonları görür oldum onu Yaman gibi değildi ona ilgim..

Hiç havlamıyordu...
Bahçenin en köşesinde sesizce bekliyordu..Yemek ve suydu ilgilimiz ona..

Öyle ürkek değildi ama öyle hüzünlüydü ki..
Aradan aylar geçti hep böyle sürdü bu durum..

Geçen Pazar ona baktım.. gözlerine baktım özellikle..
Öyle hüzünlü bir bakışı vardı ki..

Onunla konuşmaya başladım..
Özür diledim ondan.. Gelişmişliğimi sorguladım onunla konuşurken..
Arkadaşlığı sorguladım.. Dostluğu...

Affet beni Garip dedim.. sessizce dinledi sadece..sessizce..

Bitti...

 
Toplam blog
: 178
: 228
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Resim yaparım... Yazarım... Düşün emekçisiyim.. İstanbulda yaşamaya çalışırım... Felsefe; bir mat..